آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

بر دستت بوسه میزنم

آمدی، دست تو میگیردم - بر دستت بوسه میزنم

با عشق، با هراس - بر دستت بوسه میزنم

آمدی که نابودم کنی - عشق - بر دستت بوسه میزنم

دندان در میوه فرو میبری و به دورش می اندازی، در قلبم دندان فرو کن که از آن توست

خوشا زخمی که از دندان تو بر جا ماند - بر دستت بوسه میزنم

همگی ام را گرفتی و چون گرفتی به هیچ کارش نمی زنی

جز ویرانی به جا نمی گذاری - بر دستت بوسه میزنم

دستت که نوازشم می دهد، فردا خواهدم کشت !!

به انتظار ضربت کشنده دست تو - بر دستت بوسه میزنم

مرا بزن ، بکش، هر بار که دردم میدهی راحتیست که میرسانی

نجاتم می بخشی ای ویرانگر - بر دستت بوسه میزنم

هر یک از ضربات تو که خونینم میکند، رشته پیوندی را می گسلد

تو زنجیر را همراه گوشت تن برمی کنی - بر دستت بوسه میزنم

زندان تنم را ای کشنده من، در هم میشکنی - بر دستت بوسه میزنم

من زمین زخم دیده ام که دانه در آن خواهد رست

دانه ای که تو افشانده ای - بر دستت بوسه میزنم

بیفشان درد مقدس را، تا درون سینه ام رسیده شود

ای سراسر دردهای جهان !! بر دستت بوسه می زنم

بر دستت بوسه میزنم

نظرات 3 + ارسال نظر
نارنج شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:41 http://naranj.blogsky.com

ای سراسر دردهای جهان بر دستت بوسه میزنم.....خیلی این تیکرو دوست داشتم...وبلاگتون رو اتفاقی ظهر پیدا کردم و الان دیدم دوباره اپ شده...

یوسف یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:19 http://littlestar.persianblog.ir

اون وخت شما دست کیو بوسه می زنی؟! :))
روز پدر هم مبارک باشه!!...

نارنج یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:42 http://naranj.blogsky.com

به چند تا از دوستام گفتم ولی ربطی به تازه کار بودن یا نبودن نداره وب نویسی.....احتیاج هم به راهنمایی نداره ولی اگه مشکلی داشتید کامنت بذارید هر موقع اپ کردید هم خبرم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد