آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ضعف

چقدر من از آدمای ضعیف بدم میاد! چقدر جندش آور حرکتهای اونایی که وقتی توی یه عرصه کم میارن از هر روش مسخره ای برای اثبات خودشون و نیاز تو به اونها استفاده میکنن و چقدر دلم براشون میسوزه که تا این حد بچه تشریف دارن!!

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
اولدوز شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:15

هان؟؟؟!!!! جان؟؟؟!!! برای حفظ قافیه در خماری کامنت بمان . D:

[ بدون نام ] شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:20

آره. بدیش اینجاست هر چی بیشتر زور می زنن واسه اثبات خودشون اوضاعشون بدتر می شه.

دا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:04

هیچ کس از آدم ضعیف خوشش نمی یاد حتی اون آدمای قلدری که دوست دارن همه در مقابلشون از ترس و لرز بمیرن!!
و لطفا به مقام شامخ بچه ها توهین نکن دییییییی

سیاوش جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:55

پس مواظب باش اگه یه روز داری نیچه می خونی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد