آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

اعتماد

اعتماد مبحثیه که من خودم ر در این زمینه ضعیف و احمق میدونم. چون معمولا زود اعتماد میکنم. البته میگن آدمایی که زود اعتماد میکنن زود ضربه میخورن. خوشبختانه این اتفاق برای من پیش نیومده؛ به جز یکبار!

الان به این فکر میکنم که اعتماد کردن به دو دسته از آدما خطرناکه! یکی اونایی که پر حرفن و هر حرفی رو هر جایی میزنن و دیگری اونایی که تودارن و هیچ حرفی رو هیچ جایی نمیزنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه عاشق جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:16 http://parvanevar.mihanblog.ir

سلام
امشب دل من خیلی گرفته اخه میدونی منتظر فردا هستم
یه فردا
اگه دوست داشتی بهم دلداری بدی یه سر پیشم بیا
خوشحالم میکنی
منتظرم
www.parvanevar.mihanblog.ir

اشکان۴۱۹ شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 http://degargon.blogfa.com

سلام تایماز عزیز
روانشناسی می نویسی ُ اعتماد . خودخواهی و ....
مطالب کوتاه ولی قشنگی نوشتی . موفق باشی .

سلام دوست عزیز. ممنون که تعریف کردی! راستش من کتگوری خاصی ندارم. هر روز به هر چی که فکر کنم اونو مینویسم.

... دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:12

خطر آدمای تو دارو نمیتونم درک کنم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد