آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

خواسته های نابه جا

بعضیها اونقدر پر رو تشریف دارن که خیال میکنن از دماغ فیل افتادن یا آسمون دهن وا کرده اینا تلپ افتادن زمین! یک خواسته های نا به جایی ازت دارن که بیا و ببین!!

به نظر من هیچکس و تحت هیچ شرایطی نباید از آدم انتظار داشته باشه!! اونم چه انتظاری! انگار که ازت بخوان روز رو انکار کنی.شمایی هم که مشکلات دارین انتظار نداشته باشین یکی بیاد درکتون کنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا کوچولو یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:52 http://little-lady.blogsky.com/

آخ گفتی !!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:58

ااااااااا........ اینا یعنی چی؟ کی اذیتت کرده؟

ببین مامانم گفته هیچ وقت با یه غریبه که نمیشناسیش درد دل نکن. اول بگو کی هستی تا بلکه منم بهت گفتم!
گرچه تو هر کی که باشی فکر نمیکنم شنیدن حرفای یه غریبه برات ارزشی داشته باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد