آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آواز باد و باران

آدما فکر میکنن دنیا مشغول حکایت کردن داستان زندگی اوناس اما:

پیش از من و تو بسیار بودند و نقش بستند

دیوار زندگی را اینگونه یادگاران

این نغمه محبت بعد از من و تو ماند

تا در زمانه باقیست آواز باد و باران

 

بی ربط نوشت: بالاخره دشمنان اسلام و مسلمین کار خودشونو کردن و باعث شدن سرمای شدیدی بخوریم! اما به کوری چشم ایادی استکبار عزم کرده ایم تا صبح فردا سلامت کامل خود را باز یابیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مدی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:47 http://www.mahbed.blogsky.com

شما چند سالتونه
می خوام بدونم جوون هستید که این حرفها رو می زنید یانه

اون سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:15

سلام. امیدواریم به کوری چشم این ایادی دشمنا فورا خوب بشین. راستی یادت نره لحافو بکشی رو سرت D:

اسم به اون خوشگلی برات انتخاب کردم بازم خودتو ( اون) معرفی میکنی؟؟؟ انصافا که رفیق خوبی نیستی!!!!

دامون چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:48 http://damun.blogsky.com

باز هم که تو سرما خوردی مهندس!!!
میدونی تو ژاثب کسایی رو که ۳ بار به فاصله کم از هم سرما می خوردند میبرند پیش روان پزشک !!!!!
مواظب خودت باش پس دیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد