آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

جو میگیردمان

یه چیز جالب توی رفتار خیلی از آدما به چشم میخوره و اون اینه که وقتی دارن یه کاری رو برای بار اول میکنن و یا کاری که به نظرشون خیلی شق القمر میاد ( در صورتیکه ممکنه برای خیلی ها یه کار عادی باشه) هوا برشون میداره که توی کانون کانون توجه همه قرار دارن و بقیه اینقدر بیکارن که نشستن ببینن ای آقا چه شکری میخواد تناول کنه!! یا به چه وضع خیره کننده ای داره آپولو هوا میکنه یا کمر رستم یا ... رخش رستم رو میشکنه!!

به این میگن ضایع ترین حالت جو گیری! و به نظر من به خاطر همین مشتبه شدن هس که معمولا توی اولین رفتارها و اولین کارها گند بالا میاد. تا نظر امت شهیدپرور چه باشد!!!

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اون چون گفتی بهتره پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:50

سلام... اجازه یه سوال؟؟ رخش رستم رو چجوری می شکنن؟؟؟
بعدش: خوب همیشه هر کاری برای بار اول خیلی سخته... شاید دوست داریم کانون توجه باشیم تا کمی از استرس کار رو این جوری کم کنیم. از طرفی نظرم همیشه این بوده که اگر کسی دوست داره مدار چرخش باشه باید گذاشت باشه... اگر موفق بشه که ما بردیم چرا که یکی رو پیدا کردیم که ارزش مدار بودن رو داره. اگه موفق نشه بازم ما بردیم چرا؟ چون دیگه جرات نمی کنه جلوی ما ادا بیاد.
تا نظر اونایی که بدست دشمنای امت شهید پرور ناک اوت شدن چی باشه! D:

دامون جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 http://damun.blogsky.com

امت شهید پرور نظرش اینه که توزیاد تو کار دیگران کنجکاوی (فضو...!!!) نکنی مهندس جان
دیگه اینکه آره ملت بیکارن و نشستن که یکی یه کار رو برای بار اول اشتباه انجام بده و اونام به ریشش بخندند
سوم اینکه شماره تلفن این اسرافیل خان رو بهم بده. خدا رو چه دیدی شاید برای یکی دوتا از موارد اشاره شده در کامنت زیباتون در وبلاگ زیباتر خودم خدمتشون شرفیاب شدم!!!

دامون یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:21

جوابت رو در وبلاگم دادم. دوست داشتی بیا بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد