آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

خیلی دور خیلی نزدیک

من و دو تا از دوستان طی یه عملیات انتحاری طی پریشب و دیشب تا صبح امروز از تقریبا شمالی ترین نقطه این خطه قهرمان پرور ( تبریز) تا تقریبا جنوبی ترین نقطه ش رو ( جزیره قشم) طی 34 ساعت مسافرت جانفرسا با انواع و اقسام وسایط نقلیه زیر پا گذاشتیم. از ماشین سواری بگیر تا هواپیمای ایرباس تازه خریداری شده و قایق موتوری و لنج عهد بوق!

خیلی هم بهمون خوش گذشت مخصوصا مسافرت شبانه توی آبهای نیلگون همیشه سرگردان بین فارس و عرب با لنج عهد بوقی!

آرامش شب نوی دریا به قدری لذت بخش و روحنواز بود که آدم حیفش میاد اصلا حرفی در موردش بزنه! ستاره ها حسابی نزدیک شده بودن به زمین و هلال ماه که در اثر نور زرد چراغهای سدیمی بندر‏ رنگ خورشید به خودش گرفته بود آماده شیرجه زدن تو آب بود؛ بس که خودشو پایین کشیده بود و .......

و مردم همیشه در صحنه و امت حزب الله از تاریکی شب دریا روی عرشه لنج نهایت استفاده رو در بغل کردن همدیگه می بردن. این وسط ناخدای از خدا بی خبر جهت تنویر افکار عمومی و به خطر نیفتادن اسلام هر چند دقیقه یه بار پروژکتور عرشه رو روشن میکرد و یه دید کامل همه جا رو میزد تا کنترل نامحسوسی روی مسافران بی دینی که آماده میشن تا یه بار دیگه روز جمعه با حضور سبزشون مشت محکم بزنن و ایادی استکبار رو دق مرگ بکنن داشته باشه!!

نظرات 10 + ارسال نظر
نازنین عمری جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:53

دلم خیلی خیلی خواست از ته دل این مسافرتتو خواست بهت حسودیم نمیشه اما از ته دلم خواستم.
من تا حالا روی دریا نبودم.فقط کنارش بودم.

در مورد مسافرت عارضم به خدمتت که اصلا کار مشکلی نیس. فقط کافیه بلیط رفت و برگشت بندر عباس رو پیدا کنی! بقیه ش حله!
در مورد امت همیشه در صحنه هم باید بگم زیاد جوش نزن!
البته همه چی زمانی مشخص میشه که آمار رو ارائه کنن! هر چند غلط اما باز هم میشه فهمید!
و دیگه اینکه حتی با فرض حضور میلیونی هم نباید زیاد بهش فکر کرد. دنیا به توده نیاز داره! بدون توده هیچ چیزی سر جاش نخواهد بود. امام و پیغمبرش هم بدون توده و حماقت توده هیچ کاری از پیش نمی بردن! این یه قانونه نا نوشته س

ن-ع جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:55

راستی دیدی این مردم همیشه در صحنرو امروز؟
fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ببخشید خیلی عصبی شدم وقتی میدیدم هر کدوم از این خاله خانباجیا یه شناسنامه زدن زیر بغلشون میرن حماسه سازی کنن.

StiCky Mind یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:11 http://www.sticky-mind.blogfa.com

کوفتت شه!

دامون دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:39 http://www.damun.blogsky.com

منم می خوامممممممممم!!
لنج سواری کردم اما نه با این کیفیت
میدونم که خیلی میچسبه
خوش بگذره

StiCky Mind دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:42 http://www.sticky-mind.blogfa.com

همینه که هست داداش!
از کی تا حالا امام خمینی به شیوایی و رساییه من سخن گفته!
یک عدد لینک هم در وبلاگمان برایتان اختصاص می دهیم

نازنین عمری سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:44

سلام هووووم فقط اومدم بگم عیدت مبارک همین با یه عالمه ارزوهای خوب برات (واقعا ارزو کردم فکر نکنی همینجوری فقط جملشو نوشتما!!!!!!!!)

StiCky Mind سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:06

نظر حضرت والا رو حذف نکردم .
کلا نظرات رو واسه نمایش نمی ذارم
شیوه ی جدیده! حالا هر کی هرچی دل تنگش می خواد بگه

منم سال نو رو بهت تبریک می گم
ولی باور کن تا حالا نشده ازش خوشم بیاد

... شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 http://jesmekhak.blogfa.com

دیر اومدم اما بالاخره اومدم.چون عادت ندارم دعوتی رو بی جواب بذارم.
طبق روال معمول:سال نو مبارک.
خوش به حالتون با این مسافرت همه منظوره.
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم.باید سر فرصت باقی پستهارم بخونم.
راستی کجایی هستین؟تبریز؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جناتان مرغ دریایی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:14 http://theweblog.blogfa.com

سلام
دقیقا مثل
من
منم سال ۸۵ خوب نیود برام
و ...

بی نام شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:11 http://skylesss.blogsky.com

برای سوختن دل همه می گم هم سال گذشته و هم سال گذشته ترش به من خوش گذشت (لاقل این جوری فکر میکنم)‌ مسافرتم با وجودی که من همیشه یه جا میرم اما همون یه جا رو هم از راه های مختلف میریم. یه بار از شمال یه بار از جنوب یه بار از شرق و... .البته تاحالا تو شب روی خلیج که هیچ روی آبگیر هم لنج سواری نکردم ولی میکنم .
امت همیشه در صحنه ی مخالف جاشون خیلی خالی بود. اگر اونا تو انتخابات پرشور و حماسه ساز شرکت می کردند دیگه مملکتو این بنیادگرا های (بوق) اداره نمی کردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد