آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

سال نو مبارک

من خیلی یادم نمیاد که از زمان بچه گیم آیا از عید خوشم میومد یا نه! و وقتی آدمی مثل من که حافظه تصویری داره چیزی از عید یادش نیاد یعنی خاطره درست و درمونی از لحظات تحویل سال و عید نداشته! کلا خانواده من زیاد به ایام اهمیت نمیدن! ما نه تولد درست و حسابی واسه خودمون میگیریم ؛ نه سفره ۷ سین درست و حسابی ردیف میکنیم؛ نه بابامون از لای قرآن بهمون عیدی میده و نه خیلی دیگه از این مراسم که تو تلویزیون نشون میدن رو برگزار میکنیم.

اما تا دلت بخواد خاطره دارم از دید و بازدیدها و مهمونی ها و مسافرتهای عید! برای من فقط مهمونی رفتن و مهمون اومدن و مسافرت رفتن مهمه! اینکه عید باشه یا عزا زیاد برام فرقی نمیکنه.

ولی کلا خوشحالم از شادی دور و بریهام و هوای زیبای بهاری و کار کردنهای شب عید و نظافت و نو نوار شدن. خوبه که هر ۳ ماه یه بار همچین رسم و رسومای زور زورکی باشه تا بهانه ای بشه برای دیدن کسانی که دوسشون داریم. الان سالهای ساله که من خودم رو برای دیدن کسانی که هیچ احساسی در موردشون ندارم به عذاب نمیندازم.

 و و و..... کلی حرف میشه زد در این مورد. سالی که گذشت برای من پر از خاطره های شیرین و تلخ بود و سالی بود که من خیلی خیلی تجربه به دست آوردم؛شاید بیشتر از سن وسالم! سال خوبی بود و حداقل این خوبی رو داشت که یه ثبات برام به همراه داشت و بعد از سال گند و مزخرف ۸۵ چیزایی که به دست آوردم برام با ارزش بود. مخصوصا چند تا دوست خوب و با کیفیت که از همه چیز برام با ارزشتر هستن.

ایمان دارم به موفقیتهای آینده و بدون هیچ ترس و دلهره و نگرانی و با اطمینان تمام حرف از یه سال پربار تر و شیرین تر میزنم.  امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین.

نظرات 8 + ارسال نظر
دامون چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:56 http://www.damun.blogsky.com

امیدوارم همیشه زندگیت پربار و رضایت بخش باشه
برای خوشبخت بودم تایم نعیین نمیکنم که از امسال یا از سال بعد یا...
برات آرزوی شادی دائم نمیکنم چون غم اگه نباشه کی قدر شادی رو میدونه! تازه مگه ما از خمیر شیرینی درست شدیم که همیشه زندگیمون شیرین و پر از شادی باشه!!
برات بهترین هارو آرزو میکنم
بهترین ها برای تو و به نظر تو نه بهترینهایی که دیگران برات طبقه بندی کردند
سال نوت مبارک

نازنین جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:27

سهلااااااااام
خوبی؟
عیدت دوباره مبارک.
اوووم چه بده که اهمیت نمیدن چون من هم عیدو دوست دارم یه جورایی هم تولدو و بهم یه لذت خاصی میده اگهرچه خوب در کنار هر خوبی بدی هم همیشه هست و بعضی وقتها دوست ندارم.
چی گفتم اصلا؟؟؟؟؟؟؟
برم فعلا تلفن اشغال نشه این مهمونامون فحشم بدن.
اوممم راستی پارسال سال خوبی برام بود ان شا الله که امسالم همینجوری باشه واسم و واسه ی تو و واسه ی همه کسانی که دوستشون دارم و ندارم و همه ی کسانی که میشناسم و نمیشناسم.
همین

StiCky Mind شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:15 http://www.sticky-mind.blogfa.com

سلام
سال نوت که معلوم نیست کی کهنه می شه مبارک.


بعدشم آره هر چی می خوای می تونی بگی . سیستم جدیده . هیچ نظری رو اجازه ی نمایش نمی دم
واسه خودم که جالبه
(تازه شماره اینا هم می دن و .. این صحبتا) D:

ولی من که اصلا ازین دید و بازدیدایی که حال و هواش حتما خیلی متفاوت تر بوده و الان از سر بازکنی و اجبار و انجام تنها رسم و رسوم شده خوشم نمی یاد .

وای ی ی ی جناب تایماز! چرا منو نگفتی که بهترین دوستی هستم که پیدا کردی D:
+ امیدوارم سال خوبی باشه واسه هممون

... دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:01 http://jesmekhak.blogfa.com

آره همشهری!

... دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:21

یه دور زدم تو این وبلاگ
هنوز مکاشفه و تفکری نداشتین؟
در ضمن چرندیاتتون اصلا چرند نبود!

StiCky Mind دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:01 http://www.sticky-mind.blogfa.com

چه خبر؟

بی نام شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:04 http://skylesss.blogsky.com

سلام. من (البته زیاد از اون دوران نگذشته که یادم بره)‌ ولی لحظات تحویل سال نو رو به یاد دارم که در کنار پدر و مادر مادرم که در شهر دیگری هستن؛‌ سال نو رو تحویل می کردیم و می رفتیم به دیدن خانواده ی مادریم. ولی امسال ... . نه پدر بزرگم هستن و نه مادر بزرگم ... ما هم دیگه اون جا نبودیم ... ولی جاشون هم تو سفره دلمون و هم کنارمون سر سفره هفت سین خالی بود.

جاناتان مرغ دریایی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:57 http://theweblog.blogfa.com

سلام
انشالله سال دیگه شما اول میشه )خنده(
اس ام اس منم بدم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد