آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

حتی این نیز .... ؟؟!

خداوندا! متبرک باد نام کسی که بانگ تو را می شنود و برای آزادیت هجوم می آورد و میگوید: “ تنها تو هستی و من”

خداوندا! متبرک باد نام هرکس که تو را آزاد میکند و با تو اتحاد می یابد و میگوید:“ من و تو یگانه ایم”

و چندین بار دیگر متبرک باد نام کسانی که بی آنکه شانه هاشان را خم کنند، بو دوش میکشند بار این راز بزرگء متعالی و هولناک را که:

حتی این نیز وجود ندارد!

اما من در حال حاضر ظرفیت به دوش کشیدن این بار بزرگ و هولناک رو ندارم! من به یه قدرت برتر میخوام متمسک بشم و ازش بخوام بهم کمک کنه تا بتونم اونی باشم که دلم میخواد

تا اونی باشم که گامهاش اونقدر استوار هس که با هر قدمش همه جا رو بلرزونه! اونی که صبوره و اجازه میده هر چیزی روند طبیعی و عادی خودش رو تا رسیدن به هدف طی بکنه!

اونی که مطمئن و نترسه! اونی که خیال بد به فکرش راه نمیده و نگران این نیس که:“ از هرچه بترسی به سرت خواهد آمد“

و اونی که به خشمش غلبه میکنه و یا حتی بهتر از اون اصلا خشمگین نمیشه!

خدایا کمکم کن تا اون چیزی باشم که دلم میخواد و برسم به اون هدفی که دوستش دارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:17 http://paknevis.blogsky.com

خدایا کمکم کن تا اون چیزی باشم که دلم میخواد و برسم به اون هدفی که دوستش دارم!
دلت می خواد یا دلش می خواد؟

دلممممممممممممممممممممممممممممممممممم میخواد

دامون دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:21 http://www.damun.blogsky.com

تایماز خودتی؟؟؟!!!
یک بار یه نفر که سرش به تنش می ارزید گفت میدونی از کی فهمیدم خدا جایی درون منه؟
از وقتی که موقع دعا کردن فهمیدم که دارم با خودم حرف میزنم!!

StiCky Mind سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:12 http://www.sticky-mind.blogfa.com

مگه می شه کمک بخوای و کمک نکنه؟
فکر نکنم...
اون باهاته... حتما هست...
(:
می گن حتی اگه به کل خدایی هم نبود بشر میساختش!
توی دل من هست..



یک نفر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:08


آن که به خداوند پاک و مهربان بیش از دگران امید و بیم بسته است ، بیش از همه در خور ستایش است . بزرگمهر

اون چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:51

چیزایی که نوشتی، اونایی که خواستی اونقدر زیبا و دلیرانه است که فقط می شه گفت پایدار باش. وقتی با چنین قدرتی می خوای، هر چی که می خوای، حتما مال توئه... حال گیرم که رنج و روح کوششها، زیبایی خواسته ها و عشق به رسیدن به اونها در گذر زمان تغییر کنه اما
“همین بس که چنین آتش خجسته ای در درونمان افروخته شود.”

کمکت می کنه...
مگر تمسک ما به او چیست
مگر گسترش خویشتن در اثیر زنده"


همواره دلیرانه و شاد زی.

چقدر زیبا و پر احساس مینویسی اولدوز عزیزم! و من چقدر به این نوشته هات نیاز دارم! همه شجاع دلان برای شجاعتشون دلیلی دارن! همه دلیران با تجسم هدفشون به دلیری میرسن!
و وقتی میگی دلیرانه! من رو به پایداری تشویق میکنی و مگه میشه پایدار نبود؟؟
هر چیزی رو که از صمیم قلب بخوای مال توئه! هر چیزی رو که با تمام وجود بخوای مال توئه. و من در این میل به داشتن نمیخوام اسیر گذر زمانها بشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد