آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

یه روز جالب

امروز یه روز جالب بود. یه روز شیرین با خاطره ای فراموش نشدنی! هر چند کمی آمیخته با طمع دلشوره!

میگن اگه بخوای یه عرب رو شاد کنی شترش رو بدزد و بعدش بهش پس بده! امروز ما نشستیم و کلی خیالات بد کردیم اون هم بر اساس یه تلفن و یه احوالپرسی! بعدش دلشوره گرفتیم‌، بعدش به خودمون امید دادیم! بعدش باز دلشوره گرفتیم، بعدش دوییدیم اون هم با یه دلشوره و یه سنگینی بزرگ توی قفسه سینه مون! اونهم دلشوره ای نه برای خود که برای دیگری! که مبادا کسی رو ناراحت کرده باشیم و گرنه رهرو را از خطر چه باک؟!!

نیم ساعت بعد همه شو دور ریختیم و خنده ای ماند و خاطره ای!

نظرات 11 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:36 http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبه ای امیدوارم موفق بشی.به وبلاگ منم یه سر بزن اگه خواستی لینک کنیم

محمد پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:55 http://bombo.blogsky.com

عجب روز جالبی!

peyman پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 http://www.aftabgardan.iranblog.com

سلام
اگه مایل به تبادل لینک با من هستی اول منو لینک کن بعد توی وبلاگم یه نظر بده تا منم لینکت کنم.
با تشکر

مهر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 http://doayam.blogsky.com

بارالها!

بااین دوری که من از تو احساس میکنم

و این فاصله که من با تو ایجاد کرده ام

تو چقدر به من نزدیکی!

چه مهربان خدایی!

دامون پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:24

من که نفهمیدم چی شد!!!!

اون جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:39

اولا: سلام

ثانیا: به به! چه خوش به حالت که روز شیرینی داشتی و خاطره ای و البته دلهره ای...حالا نکنه خیلی خوش به حالت شده باشه که هی یادت بیفته تلفنی بود و دلشوره ای و دویدنی و تهش خنده ای که هی بگی و بخندی؟؟

ثالثا: می دونی نایس ترین قسمتش کجاست؟ خستگی و کرختی بعد از دلهره، یه بی رمقی پر از لذت؛ انگار که تک تک ذرات وجودت انگیخته شده باشن و با ضربانی بی پایان بتپن و بعد سکون!

رابعا: جسارت می خواد دانسته دلهره داشتن، خود را روی دلهره پرپر کردن؛ می دونی مثل چیه؟ مثل یه چیزه تند و فلفلی، می خوری، میسوزی و باز برای خوردن حریص تر میشی؛ و باز می خوری و می دونی که می سوزی و بازهم...
(ولی دیگه خیلی بسوزونه نمی شه خوردش مثل خود فلفل باید کلی آب بخوری روش تا سوزشش خوب شه)

خامسا:"رهرو را از خطر چه باک".... بیشتر اوقات تمام زیبایی راه به خطرشه و به سختیش، به این که ندونی پشت هرپیچش چه اتفاقی می افته...مثل جاده شمال، اینور تونل صخره، سنگ،خشکی و آفتاب؛ یه تونل کوتاه؛ و وقتی خارج میشی سرسبزی، طراوت، بارون ...اینور پیچ آسمون آبی و اونورش رعد و برق...
(البته اگه خیلی هم خطرناک باشه که...واویلا...به جای آن که خنده ای بماند و خاطره ای، اندوهی می ماند و البته باز هم خاطره ای :دی)

سادسا:نوشتت علی رغم شیرینی و زیبایی هیجان آلودی که داره برای مخاطب عام گنگه...انگار که یه تم خام داشته باشی با هزار تا حاشیه. راستش با صلابتی که توی نوشته هات هست متفاوته. نه می شه از بعد خاطره بهش نگاه کرد و نه بسط یه تم پخته. چند خط سرشار از مباحث جالب، عمیق و صد البته ناپخته که از هر خطش می شه چند تا موضوع در آورد برای نوشته هایی به زیبایی پستهای قبلیت.

سابعا: باقی بقایت، شاد زی و هرگز حیات بی دلهره نصیبت مباد.

StiCky Mind جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 16:25 http://www.sticky-mind.blogfa.com

ولی سعی کن دست به شتر من نزنی

جدا از شوخی .. من از استرس و هیجان خیلی خوشم میاد
گاهی حتی اگه منفی هم باشه لذت میبرم
به خاطر همینه که وقتی یه مدت یکنواخت سپری شه روزمرگی و افسردگی میاد سراغم

نازنین جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:36

چه خوب که اخرش خوب تموم شد دوست داشتم همچین حالتی برای منم پیش میومد ادامه ی حرفام هم همون حرفای اتناست به همون دلایل

.... شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 http://jesmekhak.blogfa.com

عجب روزی گذروندین!
ولی همچین روزایی بهتر از روزای معمولین!!

StiCky Mind پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:32

زود باش دیگه!
یه افاضاتی بنما یا تراوش بده بیاد ..چرندیات بگو ...
آپ کن ن ن ن ن ن ن ن ن

StiCky Mind جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:00 http://www.sticky-mind.blogfa.com

یه پست گذاشتم مخصوص خودت D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد