آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قهرمان

 

قهرمان؟ نمیدانم این چیست!

قهرمان از نظر من آنکسی است که هر آنچه را که از دستش بر می آید همان را میکند! خیلیها همین را هم نمیتوانند بکنند!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
StiCky Mind یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 http://www.sticky-mind.blogfa.com

قهرمان ها فرق می کنن
بعضی هاشون کارایی می کنن که از دست بقیه بر نمی یاد بعضی دیگه شون هم هر کاری که از دستشون بر بیاد..
بعضی قهرمان ها هم کار خاصی نمی کنن و به واسطه ی کارهای بقیه قهرمان میشن

نازنین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:58

خوب تعریفمون در مورد قهرمان تقریبا مثل همه جز اینکه به نظر من یه قهرمان ممکنه کاری که میتونه رو انجام بده یا کاری فراتر از اون چیزی که در توانش هست رو.
اغاز پایان منظورم اغاز پایان سکوت مردم و نمیدونم اغاز پایان این دوره...

دامون یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:33 http://www.damun.blogsky.com

با استناد به این تعریفت از قهرمان پیشنهاد یک کار قهرمانهنه رو بهت میدم
میشه لینک مربوط به درخواست کمک به کودکان سوخته رو که در وبلاگ من و سیاوش هست توی وبلاگت بذاری
ضمنا از نازنین و StiCky Mind هم همین خواهش رو دارم. فکر میکنم این از دست همه مون بر میاد
بلاخره هر نوری هرچقدر هم که کوچیک باشه بلاخره روشناییه مگه نه؟

. سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:52

1-این می شه همون به قول خانم ... "الیمیزدن گلیر" ؟؟ (:دی)

2-از روز اول که این پست رو نوشتی دارم روش فکر می کنم، اصلا نمی دونم قهرمان یعنی چی...ولی تعاریفی که با توجه به حال و روز هر لحظه م به ذهنم رسیده اینا بودن:
-کسی که بتونه خلاف جهت آب شنا کنه بدون این که داد بزنه!
-کسی که جربزه وایستادن رو حرفش و پذیرفتن عاقبت کاراشو داشته باشه!
-کسی که بتونه بدون توجه به نتیجه کاری اونو به زیباترین نحو انجام بده، حتی اگه خلاف میلش شروع کرده باشه!
-کسی که بتونه خودشو تحمل کنه!
-کسی که قادر باشه بعضی ها و غرولنداشونو رو تحمل کنه! (:دی)
و این رشته سر دراز دارد که در راستای مقادیرات خیلی زیادی که تو این هفته گیج شده بودم و شانس می آوردم که خودمو یادم نمی رفت، نمی دونم کدومشون می تونه درست باشه واسه همینم یه تعدادی رو نوشتم، بعضیارم نه.

3-اما در مورد تعریفت از قهرمان:
تعریف فوق العاده ایه، بخصوص اون تیکه ی آخرش، که خیلی ها این کارم نمی کنن و فکر می کنم این فترت یه روزی یه نیسگیل (فارسیشو نگفتی چی می شه) بزرگ می شه براشون.

4-حالا یه سوال این کارا فقط شامل کارای خوب می شه یا بدا رم شامل می شه؟ آخه نبوغ در هر زمینه ای قابل تحسینه. (:خیلی دی)

5-طبق بعضی از تعاریف خودم، من یه قهرمانم.


6-بعضیا دوس دارن ناز کشون را بندازن(:دی). آخه عزیز من اصلا تعداد آپیدن چه ربطی به حرفه ای بودن داره ،مگه دل آدم همیشه حرفه ایه که حرفاش باشه. اصلا معیار حرفه ای بودن چیه؟ توی یه جایی که فقط مال خود منه، خودم حق دارم معیارامو تعیین کنم. حالا اگه منظورت اگه اینه که بیایم بگیم کی آپ می کنی، زهی خیال باطل...هر موقع حرفه ای شدی آپ کن.

7-امروز بندامو زیاد کردما.

8-راستی کی آپ می کنی؟

10- باقی بقایت و شاد زی.

۱- به قول خانم ......؟ اینو که من خودم توی شرکت آدینه کردم!!!! البته میدونم که از چه نظر گفتی فقط خواستم یادآوری کرده باشم

۲- خوب اینایی که نوشتی تقریبا درسته! ولی منظور من این بود که لازم نیس تعریفی برای قهرمان بیان کرد! چون وقتی بحث تعریف پیش میاد خیلی چیزا به ذهن آدم میرسه که دلش میخواد انجام بده تا یه قهرمان باشه!
وقتی کسی میخواد قهرمان بشه ازش حماقت سر میزنه! منظور اینه که آدم فقط و فقط باید خودش باشه و کاری رو که از دستش بر میاد بکنه نه کاری که دلش میخواد اما تواناییش رو نداره!
اما تعاریف تو واقعا قشنگن مخصوصا اونی که گفتی حرف بزنه و سر حرفش وایسه
۳- من بند ۳ تو رو تو بند ۲ آوردم تا بی حساب بشیم! ممنون که تعریف کردی
۴- میدونی که شعار من چیه! آدم باید هر کاری از دستش بر بیاد اما هر کاری رو انجام نده! از عهده کاری بر نیامدن هنر نیس

۵- نمیدونم منظورت کدوم تعریفت بود که توی جرگه قهرمانا جای میگیری! اما امیدوارم منظورت تعریف پنجمت نباشه. من تعریف چهارمت رو خیلی پسندیدم.طبق تعریف چهارمت من هنوز قهرمان نیستم! اگه تو استناد به قهرمانیت تعریف ۵ باشه خیلی قهرمانی! این روزا از دست خودم عاصیم! از تو هم عاصیم. از زمین و زمان شاکیم
۶- تو همیشه از حرفام برداشت غلط میکنی! اولا که وب من اصلا حرفه ای نیس و اینو فقط تو گفتی! منظور من این بود که خوشم نمیاد حرف خام بنویسم! حالا فکر کن اینا حرفای پخته من هستن پس ببین خام بشه چی میشه!
۷- آره بندا رو زیاد کردی و یه دونه هم تقلب کردی و از ۸ پریدی رو ۱۰ ۸- به زودی آپ میکنم
۹- تو هم شاد و سبز باشی خانم (.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد