آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

 

یک توصیه:

وقتی حالتون زیاد خوش نیس یه کاغذ بردارین و توش کلی بدو بیراه و فحشهای نون و آبدار به زمین و زمان بدین و بعدش پاره ش کنین بندازینش دور!

وقتی حالتون خوش نیس اگه وبلاگی دارین که مشتریهاش میشناسنتون  اصلا و ابدا آپ نکنین!

نظرات 2 + ارسال نظر
sepideh چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:53 http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت یکساله شدن آپدیت شد با :

چه کنم با دل تنها؟! چه کنم با غم دل؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

کوروموزوم نا معلوم شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:17

این نظر توئه اما من راحت ترم که تو وبلاگم بنویسم و ترجیح میدم که ادمایی که وبلاگمو میخونن این قدر شعور داشته باشن که تو مسائل خصوصی و ذهنی من دخالت نکنن و بدونن که محدوده من محدوده منه و هیچ کس حق دخالت نداره
فکر کنم تنها دلیل حذف نارنج همین بود و تنها دلیل حذف ادمهای زیادی که اونجا همراهم بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد