آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

Hurrrrrrraaaaaaaayyyyyyyyyyy

...AT LAST

مرسی آقای اسپانیا...

lovely torres        

هم به خاطر لهیدن آلمان... هم به خاطر بردتون... هم به خاطر این لباسای خوشرنگتون...

 

پ.ن.۱: یکی به من بگه این وسط به من چی می رسه؟؟؟

پ.ن.۲: اگه کسی از دوستان نظر مبسوطی در مورد پست قبل داشته باشین بذاریدش همونجا لطفا... خیلی مرسی.

     

نظرات 4 + ارسال نظر
ذهن چسبناک چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:26 http://www.sticky-mind.blogfa.com

اه اه اه بازی مضخرف فوتبال !
این یکی از چیزهای تنفر آمیز واسه منه
خدا رو شکر که هم خونه ایم بازی کردن فوتبال و به تماشا کردنش ترجیح می ده !
من بهتره برم همون پست پایینیت و بخونم

ارس جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 http://WWW.ARASAVA.WORDPRESS.COM

این بار دیگه حق اسپانیا بود و بد شانسی هم نیاورد و داور بازی با کره هم نبود .
تبریک رو از طرف یک ایتالیایی پذیرا باش
خوش باشی

کوروموزوم نا معلوم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 http://xxxy.blogsky.com

تو موود خوندن پست پایینی نبودم.
نمیدونم چی میرسه؟اگه دونستی بگو به این داداش کوچولوم بگم که به خاطر ایتالیا یه شب شام نخورد

* جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:44

بعد از مدتها حرفای گنده گنده و خسته کننده این پست در ست مثل یه زنگ تفریح شیرین میمونه! زنگ تفریحی که شاید هیچ ارزش آنچنانی یا بار علمی و مادی و معنوی !!!!! نداره! اما یه زنگ نفریحه و لازم لازمه!
پست متفاوتی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد