آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

نافرم خوشیم...

.

.

حکایت زندگیامون شده حکایت مردیم از خوشی دیگه....

آشنایی می گه تو ولایتشون یه عده رو اعدام کردن. جرم: محاربه با خدا...

و من باز دوباره هی دارم به این فکر می کنم که چطور می شه رفت به حرب خدا؟؟؟

.

پ.ن. آمار بدون رفرنس: بعد از چین ایران دومین رتبه تعداد اعدامیا رو داره !

..

.

نظرات 3 + ارسال نظر
* پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:56

چه ... شنبه دلپذیری داشتیم این هفته! واقعا لذت بخش بود برام و برای تو هم قطعا همینطور بوده :دی
در مورد اعدام: من کلا با اعدام مخالفم و بر خلاف روشهای انسانی و طبیعی میدونم و اینکه اعدام برای محاربه با خدا یا سب النبی بوده باشه! حکم اعدام آغاجری یادته؟

ذهن چسبناک جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:25

دکتر و کوفت دکتر و مرض
آدم ناحسابی
نمیمیری که آپ می کنی یه خبرم بدی

کوروموزوم نا معلوم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:13

هه....
راست میگی چجوری میشه رفت به جنگ خدا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد