آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

جمعه بازار

.

من انکار می‌کنم

جهان پیشینم را انکار می‌کنم ...
جهان تازه‌ام را دوست نمی‌دارم ...
پس گریزگاه کجاست...
            اگر چشمانت سرنوشت من نباشد؟

                                              "ابدیت، لحظه‌ی عشق" ، غاده السمان، عبدالحسین فرزاد، نشر چشمه

.

.

***************************************

.

چقدر غم انگیزه...

 اون آقای غیر مهم تو فیلم به اون آقای خیلی مهم تو فیلم می گه: دوباره لبخند رو به لبش بیار... نذار چشماش غمگین باشه...

یعنی اون آقای خیلی مهم خودش نمی دونه؟؟!!!

.

.

نظرات 1 + ارسال نظر
* جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:13

من میکسد آپ میکسد آپ شدم!! کدوم فیلم؟ کدوم آقا؟
اما یه چیز جنرال میشه گفت! هرکسی باید بدونه که چیکار میخواد بکنه! گاهی ممکنه دچار فراموشی بشیم ! اون موقع یه دونه ( اون آقای غیر مهم) لازمه که به یادمون بندازه کجا وایسادیم! اما نباید اون غیر مهمه همیشه یادمون بندازه! همیشه باید خودمون به یادمون باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد