آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

مدتهاست فکر نمیکنم!

.

مرسی از همه بخاطر کامنتای پر مهرتون برای پست قبلی، اینقدر که گفتم بیام تایمازو دور بزنم، چطوره؟؟ حتما که این وبلاگ فتح بابی خواهد شد برای آشنایی بیشتر هممون. بازم مرسی... منتظر تک تکتون هستم.

.....

احساس میکنم یه بازیه آنالوگم تو دنیای دیجیتال ...

هراس مثل تارهای عنکبوت دورم رو گرفته و جایی برای تنفس نیست. گم شدم... گم... انگار کن توی منجلابی افتادی که هر چی بیشتر دست و پا میزنی بیشتر فرو میری ... و خواستگاه این موهوم رو پیدا نمیکنم ...

عصیان روحت رو عریان بهانه میکنی برای گرفتن دستاویزترین دستاویز لحظه... و ناامید و رها شده چیزی میشی که تا بحال نبودی ... خودت رو نمیشناسی ... نگاه میکنی و میترسی از خودی که ساختی. چیزی در روحت جوانه زده که نمیخوایش و تلاشی برای کندنش نمیکنی. احساس خام دیر زمانیه مجالی برای جولان پیدا کرده و روح رو به بند کشیده و نشتری که مدام به روح می خوره.

.

میدونم فردا که بیدار بشم تموم شده، مثل تمام لحظه های اشک و هراسی که گذشته و یادم رفته تا دوباره شاید قدم در همون راه بگذارم. میدونم بیم و امید این لحظه م تکرار نمیشه و میدونم نیازی که توی این لحظه احساس کردم باید همین الان پاسخ بگیره والا فردا دیگه این احساس برنمیگرده. میدونم که انگار دیرزمانیه گم شدم و انگار دیرزمانیه که فکر نکردم...

حالا دیگه خوبم، خوبم، خوبم ولی هنوزم مثل همون بازیه آنالوگم توی دنیای دیجیتال...

پ.ن.1. یادم میاد زمانی به کسی گفتم مدتهاست در مورد کارایی که میکنم، فکر نمیکنم؛ گفت چون مطمئنی که داری کار درست رو انجام میدی... بعدتر دیدم که چه عریان دروغ گفته و منم... که فکر نمیکردم.

پ.ن.2. مدتهاست فکر نمیکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فروشگاه اینترنتی رفاه پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 http://www.refahshop.com

با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی

فروشگاه اینترنتی رفاه افتتاح شد .

دیگر لازم نیست برای خرید اینترنتی تمام سایتهای اینترنتی را جستجو نمایید . ما تمام محصولات فروشندگان اینترنتی را در سایت فروشگاه اینترنتی رفاه جمع آوری کرده ایم تا شما با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از میان محصولات ارائه شده در اینترنت انتخاب نمایید .

فروشگاه اینترنتی رفاه با همکاری سیستم پرداخت در محل ایران مارکت سنتر و تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران محصولات بیش از 1000 فروشنده اینترنتی را در یک فروشگاه جمع آوری نموده است .

فروشگاه اینترنتی رفاه به منظور راحتی در خرید اینترنتی و جلب اعتماد ایرانیان در این نوع خرید ایجاد گردیده است.

این نام را به خاطر بسپارید
فروشگاه اینترنتی رفاه
www.refahshop.com

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:47

منم خیلی وقته دیگه فکر نمیکنم
خیلی وقتها به خودم میگم چه بیهوده ام...

ذهن چسبناک پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:57 http://www.sticky-mind.blogfa.com

آره دور زدن تایماز هم فکر بدی نیست! اون فقط زور می زنه !(منظور بیهوده زور می زنه)! باید مراقب این عمل نابجای او هم بود !


هوم...
خب شاید فکر نکردن به خاطر اینه که یه سری کارهای روتین داره انجام می شه..
از تحول و تغییر خبری نیست
یا اگر هست انقدرا کار ساز نیست و نیازی به فکر کردن نداره..
اوهوم اینجاش و باهات موافقم
یه سری احساس ها اگر در لحظه جواب داده نشه از بین می ره و می چسبه یه جای ذهن و معلوم نیست که فراموش بشه یا مثل خوره بیفته به جون آدم
الان تایماز می گه دکتر دیوونه باز افاضات کردی p:

حالا بر عکس . من انقدر دارم فکر می کنم انقدر فکرایی دارم که گذاشتم تو نوبت و کار روی سرم ریخته که باید انجام بدم یا حتی روشون فکر کنم که انجام بدم یا ندم مغزم باد کرده

+ممنون واسه پست
طرفای ما هم بیا


تایماز جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47

۱ ) از توی سایه بیا بیرون و یه اسمی برای خودت دست و پا کن
من حرفت رو گوش ندادم و یوزر باز نکردم تا اصول اولیه دموکراسی رو لحاظ کرده باشم

۲) از این حرفای قلمبه سلمبه نزن که من فارسیم زیاد خوب نیس

۳) هراست از چیه؟ اون عنکبوت کیه؟ نکنه اینم فقط یه پست ادبیه؟

۴) وقتی تا این وقت شب بیدار بمونی فردا دور چشمت سیاه میشه و خوشگلیت کم میشه.

۵) تو رو خدا چییر آپ!

۶) پستت خلاف چیزیه که به من همیشه میگی! تا اونجایی که من میدونم و تو بهم گفتی دائم در حال فکر کردنی! اونم به چی! سرنوشت بشریت!!!

۷) من اولدوز خندان رو به اولدوز فلسفه باف و هراسون ترجیح میدم. دوست ندارم اینطور باشی!
چهارشنبه های لعنتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد