آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

یه جمله از یه فیلم

.

زندگی یه انتخابه؛ تو میتونی انتخاب کنی که یه قربانی باشی یا یه جنگجو ...

جنگجو عمل میکنه!

احمق عکس العمل نشون میده ...

                                                                                                                 "جنگجوی درون"

.

.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد باقر بهمن جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:41 http://www.bahman93.tk


السلام علیکم :
جسته میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت مهدی (عج) را به تمامی مسلمانان جهان
و به خصوص به شما عزیزان مبارک باد می گوئیم
پانزدهم شعبان المعظم مصادف است با خجسته میلاد با سعادت مهدی (عج) موعود
حضرت امام زمان ارواحنا فداه


جهان در انتظار توست مهدی
اللهم عجل لولیک الفرج

www.Bahman93.Tk

تایماز جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:04

یا علی مدد!
یه جمله ای نوشته بودم توی سررسیدم که هفته پیش انداختمش دور! مضمونش همین بود!
همیشه ابتکار عمل دست کسیه که حمله میکنه! اونی که مدافع معمولا بازنده س
البته این یه قانون کلی نیس! به قول فوتبالی ها گل نزنی گل میخوری! دیدی بعضی تیمها ۸۹ دقیقه حمله میکنن و توی یه دقیقه گل میخورن؟
نمیشه به راحتی توی فیلم انتخاب کنی که مهاجم باشی یا مدافع! یه روز مهاجمی و یه روز مدافع! هیچکس که هرو نیس که همیشه برنده باشه! دست بالای دست بسیار است!
فقط باید سعی کنی اون چیزی باشی که دلت میخواد!

ذهن چسبناک یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 http://www.sticky-mind.blogfa.com

اوهوم
موافقم
باید انتخاب کنی و برای رسیدن به انتخاب تلاش کنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد