آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

شیفتگی میکنیم

*

این گل رز هفت هشت رنگا هستن، امروز یه نگاه اونجوری کشف کردم انگاری... یه نگاه همزمان همه چی دار که مجذوب و شیفته ت میکنه که به هر بهونه ای شده وایسی وهی کنکاش کنی ببینی چی داره میگه ... یه نگاه مملو از زیبایی، معصومیت، ترس، قهر، قدرت، متانت، خشونت و ... و همه اینا

نظرات 3 + ارسال نظر
ذهن چسبناک سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:05

کلا همه ی گل هارو دوس دارم جز گل مریم که حساسیت شدیدی بهش دارم
و این گل رزا هم که واقعا زیبان



در مورد پست معادله ..
چون اگر یه کامنت بذارم دیگه کامنت بعدی رو نمی تونم بذارم باید بگم که تایماز اشتباه متوجه منظورم شده بود..
از اون تیکه آخرش و منظورم..
درسته این مربوط می شد به خودم
اما نه به این معنی که قمار کردم و همه ی آس هارو رو کردم و حالا پشیمونم.
تو که می دونی ؟! آب از سرم گذشته..
همین طور پشت سر هم هی آس رو می کنم! واسه اون ولخرجی نکنم واسه کی کنم ؟ ها ؟َ!
ولی منظورم این بود که آدم کاش می تونست یه کم از آس هاشو نگه داره واسه وقتایی که غصه داره .. ازش دلگیره .. ناراحته.. دلش شکسته.. که فکر می کنه همه چی مضخرفه و زندگی به فاک رفته ..
واسه اون موقع ها که ترس از تجربه کردنش آزار دهندس و شیشه ی دل آدم ساده ترک بر می داره ..
و ذهنت اون لحظه همش بدی های طرف و می بینه

ذهن چسبناک عزیز پست قبلو دیدی در مورد پست خودته؟؟

تایماز سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:36

اینکه ۷ رنگ نشد!‌خیلی بیشتر شد! چه نگاه جالب انگیز ناکی بوده! اونجوری که تو تعریف کردی آدم دلش هوس نگاههای اونجورکی رو میکنه!
و چه نگاه متناقضی که ترس و قدرت و معصومیت و خشونت رو یکجا داشته!

من کلی جواب نوشته بودم. اومدم که پست کنم گفتن اون بالا (مدییت) کارت دارن. رفتم همش پاک شد.
ای باباااا

من...هیج یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 http://jesmekhak.blogfa.com

همه ی اینا تو یه نگاه؟
وشاید این ذهن شما بوده که خواسته همه اینا رو تو یه نگاه ببینه!!!!
عجیبه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد