آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

یه جمله از یه فیلم

*

این توانایی سازشه که نجابت و شرافت به دنبال داره؛ نه شجاعت ...

.

                                                                                         "شجاع دل، اونجا که پادشاه اسکاتلند به پسرش میگه"

.

.

پ.ن. ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ذهن چسبناک جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:57 http://www.sticky-mind.blogfa.com

ااااااااااااااا شجاع دل ؟
آقامون امروز ۱۰۰ بار گفت گذاشتمش رو میز کامپیوتر ببینش ! آخرم ندیدم ...

هوم ؟ سازش ؟
لفظ سازش به تنهایی واسه هر چیزی که نجابت و شرافت به همراه نداره .. داره ؟

ذهن پوچ سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 http://sange-sabur.blogsky.com

عشق همه چبز رو نابود میکنه
همه ابر ها یه آستر نقره ای دارن
ایمان میتونه کوهها رو جابه جا کنه
عشق همیشه فراریه
همه چیز به یه علتی اتفاق میوفته
هر کجا که زندگی هست ، امید هست..
آخرین دیالوگ از فیلم Monsterهیولا.خیلی جالبه

تو فیلم Little miss sunshine میگه :
دو نوع مردم تو دنیا وجود دارن
برنده ها و بازنده ها
میدونی فرق شون تو چیه ؟
برنده ها هیچ وقت کم نمیارن...

تو فیلم آخرازمان میل گیبسون البته اولش :
هیچ تمدن بزرگی از هم نمی پاشد مگر اینکه قبلا از درون از هم گسسته باشد

تو رایحه زنونه ال پاچینو میگه
من جوون ها نو جوون ها و پسر بچه های زیادی رو دیدم که تو جبهه های جنگ دستشون رو پاهشون رو حتی سرشون رو از دست داده بودند
اما میدونی بدترین حالت واسه یه مرد چیه ؟ ؟؟
اینکه جرات یک مرد رو ازش سلب کنی . . .

تو Mr Brooks میگه
من بر خلاف مردم بز این باورم که قتل هم یک نوع از عالی ترن هنر هاست

شرمنده چیز زیادی یادم نمونده . . .
اینارم چون جالب بودن نوشتن . با وجود اینکه اصلا به پست شما ربط نداشت

با نهایت احترام
ذهن پوچ

ذهن چسبناک سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:22

عجب !
الدوز جون پس از این پس ما هر چی فیلم دیدیم جمله های خوبش و نگه می داریم می یایم اینجا با ربط و بی ربط می نویسیمشون
ای بابا خب چیه مگه ؟ فیلم دیدیم دیگه ...



مثل این آدمایی که می خوان از همه عیب و ایراد بگیرن و فکر می کنن خودشون بی عیب و ایرادن کامنت گذاشتم D: ولی نور مایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد