آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

خوشا

 

خوشا آنکه کره خر آمد الاغ رفت  

 

پ.ن: بعضی وقتا بعضی چیزا باعث میشه آرزو کنی کاش هیچی نمیفهمیدی و در جهل و خوشی زندگی میکردی! گاهی وقتا دلت میخواد مثل آدمای سرخوش فقط بخوری و بخوابی و زیرنافی عمل کنی! 

نیچه میگه جهل و حماقت کشیشها آرامش و اطمینانی بهشون میده که برات قابل تصور نیس!!! 

کاش حبل المتینی بود و ما آویزونش بودیم بی شک! 

ماه رمضون هم اومد مبارکا باشه

نظرات 5 + ارسال نظر
ذهن چسبناک سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:17

حالا ما یه Level بالاتریم .. گوساله آمدن کرداهه گاو رفتن کرداهه
تا حالا تجربه ی این حس بار ها و بارها واسم تکرار شده ...

خوشمان شد از خواندن آن جمله ی بالای وبلاگ .. دوست داشتیمش
ولی جمله اش کمی فمنیستی ست ..

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:47

بابای منم خیلی اینو دلش میخواد که تو دلت میخواد منتها همون جمله اتنارو میگه گاو اومد گوساله رفت.
ولی خیلی موقع ها تو نصیحتاشم میگه ادم نباید اینجوری باشه.
من هم ایضا اون جمله بالارو دوست میداشتم.

ذهن چسبناک پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:20 http://www.sticky-mind.blogfa.com

اوخ اوخ این کوروموزوم جان ما عجب سوتی های خارق العاده ای داده
حاجیه خانوم پرنسس نانا ! از کی تا حالا گاو میاد گوساله می ره ..
بنده غلط کردم اگر همچین سخن مستحجنی از دهان مبارک خارج نمودم که شما تلمیح به سخن این جانب نموده اید
عزیزم تو با این حرفت تمام قوانین طبیعت رو زیر سوال که هیچی زیر گِل بردی


اومدم سرکی بزنم ببینم کسی از خودش پستی تراوش کرده یا نه


* شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:01

هرگز کوری رو بخاطر آرامش تحمل نکن.
میدونم که اینا رو واقعا نمیگی. به شخصه بر خلاف این فکر میکنم ... دانستن همراه با درد رو ترجیح میدم (:دی ... شاید اینم از مصادیق مازوخیسمه)
ولی الان به حدی از شک رسیدم که آرزوی اون حبل متین رو بکنم ... حبل متینی که برای مدتی آویزونش بشم (تا اینجاشو سه شنبه نوشته بودم) وقتی دونستن از اون حدی که باید میگذره درد داره؛ اونم خیلی... میدونم... من به یقین نرسیدم؛ تلاش میکنم... با تمام وجود... آرزو میکنم به یقین برسی! همین.

من... جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:10 http://jesmekhak.blogfa.com

ولی گاهی نیازه که اینجوری باشی!
گاهی محتاج خر بودنی همونطوری که گاه محتاج ایمانی و گاه تهی شدن از هر چی که هست.
مهم اینه تو هیچکدوم متوقف نشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد