آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

..س شعر

چقدر احساس خستگی و غریبی میکنم امشب! چقدر هوس آرامش دارم امشب! چقدر دلم برای بی استرسی و نداشتن دلشوره تنگ شده! چقدر دلم ایمان میخواد امشب! 

بعضی وقتا از همه چیز منزجر میشی حتی از خودت! بعضی وقتا کلی فکر مثل پتک میخوره توی سرت و نمی تونی برای ضربات پتک جاخالی بدی! بعضی وقتا خوابت نمیاد! بعضی وقتا حس میکنی چقدر ضعیفی و وقتی به روزهایی که توشون احساس قدرت میکردی نیشخند میزنی که این بود قدرتت؟ 

چه خوب میشد اگه میتونستم بعضی خصلتهای بعضیها رو با بعضی خصلتهای خودم قاطی میکردم! محشر میشد اگه دیگی بود برای حل کردن خصوصیات و اخلاقیات و ترکیب کردن اونها 

چقدر امشب ..س شعر گفتم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:51

این نوشته خیلی دلنشین بود.
خیلی دوستش داشتم.
چقدر احساس خستگی و غریبی میکنم امشب! چقدر هوس آرامش دارم امشب! چقدر دلم برای بی استرسی و نداشتن دلشوره تنگ شده! چقدر دلم ایمان میخواد امشب!
چقدر همذات پنداری کردم با این تیکه...خیلی وقتها منم همین حسو دارم.
میدونی این موقع ها چی کار میکنم؟
عروسکمو محکم بغل میکنم تو تختم بعد لحافو میکشم روی خودم کلی دقت میکنم که هیچ دریچه ای به بیرون نباشه و من کاملا زیر لحاف باشم اونوقت حس میکنم از کل دنیا خارج شدم هر اتفاقی که اون بیرون بیفته هر جایی خارج از زیر لحافم مهم نیست چون من اون زیرم و کسی دستش به من نمیرسه حتی فکر های مسخره و استرس و دلشوره.

* شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:03

چه بامزه... نمیذاره نظر بدم :دی
منم هیچی ندارم بگم

سلام وبلاگت خیلی جالبه

دوست آمار بازدید وبلاگت چند برابر بشه فقط با قرار دادن لینک باکس رنگارنگ تو وبلاگ و با ارسال لینک به ابن لینک باکس رنگارنگ می تونی این کار را بکنی حالا امتحان کن امتحانش که مجانیه

خود دانی از ما گفتن بود به قول یک ضرب المثل معروف کع می گه سنگ مفت گنجشک مفت به زودی این لینک باکس می خواد یه سیستمی را معرفی کنه که به دون پرداخت هیچ پولی تمام وبلاگ نویسان و یا دارندگان سایت می تونند توش تبلیغات کنن حتی ۵۰۰۰ تومان هم جایزه برای ثبت نام میده

و اگه کالایی هم داری که می خوای بفروشی می تونی تو این سایت تبلیغات کنی و با هر قیمتی که خواستی خیلی راحت بفروشیش

بازم خود دانی از ما گفتن بود سنگ مفت گنجشک هم مفت

بازم می گم امتحانش مجانیه خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد