آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

!!!!!!!!

*

ساعت 1.22 نصفه شب.شنبه

.

امشب هوای یه والیبال دو نفره کردم شدید؛ حتی به قیمت شیکستن تموم ناخنام موقع پنجه زدن، حتی تر به قیمت کبود شدن مچ تا آرنجم موقع ساعد زدن...

امشب هوای یه ماشین سواری ناب کردم با سرعت 140 که پنجره شم باز باشه... که بادش بخوره تو صورتم... که شالم بریزه به هم ... که همه موهام بریزه تو صورتم...

امشب بعد از مدتها به طور نوستالژیکی دلم برای جایی تنگ شده که مدتها بود فراموشش کرده بودم ... که مدتها بود دلتنگش نشده بودم...

امشب یهو هوس اون آهنگه رو که کردم که مدتها ازش بیزار بودم...

انگار دارم دوباره زنده می شم، انگار هنوز هستم، هنوزم دلم یه چیزایی رو میخواد... دلم هوای اون سرویس محکما رو کرده که همه دستتو می سوزونه... از اونا ...

.

..........................................................................................................................

ساعت 12 ظهر .جمعه

.

چقدر بده احساس کنی کسی میتونه تو چشمت نگاه کنه و دروغ بگه... چقدر بدتره اینکه وقتی به کسی چیزی میگی با نگاهت التماسش کنی باور کنه که راست میگی و اصلا نخوای نیگاش کنی که نکنه یهو نگاهش بگه که باورت نمیکنه...

و چقدر بدترتره یکی بهت بگه احساس اول رو داره ولی تو بهش نگی احساس دومو  داری ...

.

............................................................................................................................

.

ساعت 2 نصفه شب. پنج شنبه

.

دیدی یه وقتایی یکی رو میخوای، نیست... یکی میخوادت، نیستی!

بعد امشب از اون شباست که نه تو یکی رو میخوای نه یکی تو رو میخواد بعد هر دوتایی هستین...

.

.............................................................................................................................

.

ساعت 3 بعد از ظهر. چهارشنبه

.

دست خودم نیست که...

اصلا خوشم نمی آد از شِیر کردن بعضی آدما و خنده هاشون

دوست دارم فقط و فقط مال خودم باشن...

تنهایی...

نظرات 5 + ارسال نظر
پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:56 http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما ۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:57 http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

کوروموزوم نا معلوم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:26

بزنم فک این جناب بالایی رو که دو تا نظرم گذاشته خورد کنم از بس که از این مدل نظرا بدم میاد.
چی بگم خوب خیلی حس های شخصیی بودن

تایماز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:49

در مورد این قضیه به اندازه کافی صحبت شد. پس میرم کامنت اصلیه رو واسه بالایی بزارم

من......هیچ جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:17 http://jesmekhak.blogfa.com

ساعت ۲نصف شب
دقیقا و بارها تکرار میشه!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد