آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

*

اهلی شده ام...

میدانم که خواهم پژمرد...

.

                                    ...................................................

.

مگه میشه؟

همین الان یه ایمیل برام اومد از نمیدونم کی ... یه چیزایی نوشته در مورد پدوفیل بودن یکی از وزرای کابینه، بعد هم یه عکس و سند... ظاهرا طرح قضیه از این جا شروع شده که آیت الله حسینیان ، نماینده مجلس و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در صحن علنی مجلس ضمن مخالفت با این وزیر اعلام کرده اگر مجلس علنی نبود جزئیات فساد اخلاقی این آقا را فاش می کرده؛

حالا من هی دارم از خودم میپرسم مگه میشه؟؟؟؟؟؟ این حاج آقا؟؟؟؟ کابینه؟؟؟؟ وزیر ؟؟؟؟

از اون ور چقدر احتمال داره ایمیل الکی باشه؟؟؟؟ ساختگی باشه؟؟؟

.

دلم میخواست متن نامه رو کامل میذاشتم این جا ولی با توجه به دو نفره بودن این وبلاگ نخواستم بره تو لیست فیلتراسیون. یه تیکه هاشو بدون ذکر نام میارم ...

.

در روز پانزدهم مرداد آیت الله حسینیان ، نماینده مجلس و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در صحن علنی مجلس ضمن مخالفت با <این وزیر> اعلام کرد اگر مجلس علنی نبود جزئیات فساد اخلاقی <آقای وزیر> را فاش می کرد. همین اظهارات آنهم از فردی که سالهای سال است ریاست مرکز اسناد را برعهده دارد و هیچگاه بدون سند و مدرک ادعایی نکرده و سابقه دار ترین فرد در افشای سندهای مفسدین در ایران محسوب می شود، باعث ایجاد این سوال در اذهان شد که مگر آقای <وزیر> مرتکب چه اعمالی شده که آقای حسینیان ضمن تهدید به افشای آن از مطرح کردن آن خودداری می کند ؟؟؟ پس از این ماجرا دکتر علی مطهری ، فرزند شهید مطهری و نماینده مجلس در صحن علنی مجلس ضمن مخالفت شدید با <آقای وزیر>  اعلام کرد : <آقای وزیر>  دارای موارد متعدد فساد اخلاقی است. همزمان با این صحبتها سایت رسمی دکتر زاکانی ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، متنی را به صورت غیر مستقیم و در قسمت نظرات منتشر می کند که در آن از تجاوز <آقای وزیر>  به یک دختربچه صحبت شده است، که این سایت فیلتر شده است.
تا اینجای کار هیچ سندی در مورد این اتهامات دیده نشده بود تا اینکه همزمان با انتشار سند بازداشت و زندانی شدن <آقای وزیر> به جرم ازاله بکارت یک دختر بچه ، روزنامه ها و خبرگزاریهای مختلف از ماجرای دستگیری و چگونگی آزاد شدن <آقای وزیر> پرده برمی دارند.
از طرفی دیروز در مجلس شورای اسلامی ، در جلسه ای که بخاطر حساسیت بطور غیر علنی برگزار شد، اعتبارنامه ... ، بعد از چند ماه امضا شد. آقای ... به اتهام تجاوز به دو زن و ملاعبه با یک دختر که متولد سال شصت و پنج است، بازداشت شده بود و مدتی در زندان بسر می برد و درحال حاضر هم با قرار وثیقه آزاد است !!! جالب است بدانید هنوز هیچ یک از اتهامات وارده رفع اتهام نشده است !!! براساس اعلام سایت رسمی مجلس شورای اسلامی (سایت خانه ملت) و روزنامه اعتماد ملی ، آقای ... به نمایندگان قول داده است اگر اتهامات وارده ثابت شود ، ایشان لطف می کنند و از سمت خود استعفا می دهند. .

چقدر حقیقت داره این موضوعات تو مملکت اسلام و قرآن؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:19

دیگه وقتی وزیر کشورمون قبل انقلاب به علت تجاوز تو زندان ساری بوده بعدا به اسم زندانی سیاسی ازاد شده و یه مدت رییس شرکت نفت شده و حالا وزیر کشور با اون مدرک قلابی و پر از غلط املاییش که عالم و ادم دیدنش.
و وقتی رییس جمهورمون کسیه که در دفاع ازش میگه من نه به این کاغذ پاره ها اعتقاد دارم نه به گذشته افراد کاری دارم چی میتونیم بگیم؟
چه انتظاری میتونیم داشته باشیم؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:32

قرار شد این ایمیل رو برام بفرستی
راستی چه جالب میشد وبلاگمون سانسور میشئ اونموقع کلی حال میکردیم میگفتیم وبمون سانسور شده داریم با فیلتر شکن کار میکنیم! بعدش منو میگرفتن میبردن زندان بعدش تو میومدی منو میدیدی پشت میله های زندان!!!
نه پشت میله ها کلاس نداره بار دراماتیکشم زیاده! میومدی پشت آکواریوم زندان و با تلفن باهم صحبت میکردیم بعدش تو گریه میکردی و من میگفتم گریه نکن دختر!!! بعدش موقع خدافظی دستامونو میذاشتیم روشیشه رو همدیگه بعدش من اونجا رو با ماژیک علامت میزدم تا همیشه دستامونو اونجا بذاریم

نتیجه اخلاقی: اولدوز افشا کن حاج آقا رو رسوا کن

ساعت ۱۲ نشده امشب زودتر شروع کردیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد