آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

تجربه من...

*

حوصله کنید!
می خواهم فقط مضمون گریه های شما را ادامه دهم
با من می آیید؟
ما به خودمان مربوطیم
پشت سرمان حرف است
هوای بد است
حدیث است
ما از پی رد پای باد نرفته ایم ،نمی رویم .
ما دوست داریم
علاقه داریم .
می رویم کنج یک جای دور
رویاهامان را یواشکی برای هم
شبیه ترانه می خوانیم .

ما زیر باران نشسته ایم
طوری که شما فکر می کنید
ما داریم رو به دریا
گریه می کنیم ...

                                                                       * * * * *

تو کار جدیدمون که این آخرا تا حد خیلی زیادی اذیت شدم یه تجربه بدست آوردم که از این کار برام کافیه ... حتی وقتی از چیزی مطمئن نیستی مطمئن حرف بزن ... طرف که فقط ظاهرتو  میبینه و حتما نمیفهمه که مطمئن نیستی؛ و تا حد امکان و حتی بیشتر از حد امکان وقتی احساس ضعف میکنی پنهان کن والا مطمئن باش یه جایی پاشو میخوری؛ شک ندارم... من امتحان کردم؛ جواب میده؛ به جز موارد استثنا که طرفت زیای باهوش باشه که اونم کو تا پیش بیاد؛

.

(راستش در مورد این قضیه که وقتی احساس ضعف میکنی باید از عزیزانت پنهانش کنی خیلی مطمئن نیستم، دلم نمیخواد اینکارو بکنم حتی اگه فکر کنم بهتره ... اصلا به نظرم وحشتناکه؛ مگه با یه دراکولا طرف باشی که اون موقعها نخواد کنارت باشه که اون موقع فاتحه عزیز بودنتون ... واویلا... اون عزیزیت به چه دردتون میخوره اونموقع؟؟؟)

نظرات 2 + ارسال نظر
تایماز چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:42

من مشابه همین پست رو پارسال همین موقع ها نوشتم! اون موقع نوشتم که مردم کاری به میزان علم و دانش تو ندارن! ممکنه علامه دهر باشی و نتونی حرفت رو بزنی که در این صورت فاتحه ت خونده س!
برش توی هر کاری مهم و تاثیر گذاره! با اطمینان حرف زدن یه حس آرامش و رضایت به طرف مقابلت میده! شک چیز بدیه! شک نقطه مقابل ایمانه! و ایمان در هر کاری به اون کار جلا و ارزش میده و حتی به فاعلش هم ارزش میده!
با اطمینان حرف بزن تا طرف پیشت کم بیاره! کافیه طرف مقابل یک ذره در تو احساس ضعف یا ترس بکنه! در این صورت باید سواری بدی عزیزم!

یادته یه بار بهت گفتم که دوست خوب کسیه که توی لحظات ترس و ضعف پیشت باشه! همه از انسانهای قوی خوششون میاد! نباید ضعیف بود اما پیش میاد که گاهی ضعیف میشی و اون موقع به یه عزیز دل نیاز داری تا شیرت کنه و پشتت باشه و بهت روحیه بده! با اگه هیچکدوم رو نتونس به حرفت گوش بده و دلداریت بده!
حالا اگه عزیز دلت با دیدن ضعف تو به عزیز بودنت شک کنه که دیگه عزیز دل نیس! کسیه که از شخصیت سوپر من و مرد عنکبوتی زیاد خوشش میاد :دی

منم هفته پیش یه نموره ضعیف شده بودم و از خودم بدم اومده بود!
آهان الان اومده بودم آپ کنم دیدم نوشتی گفتم بمونه واسه جمعه
تو پس فردا میری اونوقت من چیکار کنم!!!!!!!!!!

تایماز چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:43

برو حال کن که کامنت بر پست در تعداد سطور میچربد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد