آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

عاقل از یک سوراخ :دی

از تکرار میترسم... همیشه ترسیدم؛ همیشه از تکرار حتی چیزهای خوب ترسیدم. بنابراین به جای صرف انرژیم برای پیشبرد بهتر هر چیزی فقط تلاش میکنم برای ایجاد عدم تکرارها ... که گاهی لازمه هر چیزی میشن.

این روزها احساس میکنم از سوراخهایی گزیده میشم که قبلا هم شدم ... مصداق همون ضرب المثله :دیییییییی

نظرات 4 + ارسال نظر
DELAK چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:56 http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
وبلاگ خوب و جالبی دارین
آپتونم قشنگ بود
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده و دلگرم کننده شما هستم
راستی دیر آپ کردنم رو با دو آپ همزمان جبران کردم
1) قدر شادیهایت را بدان
در دستانم دو جعبه دارم که خدا آنها را به من هدیه داده است ........................

2) وقتی بزرگ می شوی
وقتی بزرگ میشوی ، دیگر خجالت میکشی به گربه ها سلام کنی و برای پرنده هایی که آوازهای نقره ای میخوانند ....................

واییییییییییییی
خیلی رمانتیک بود اخوی یا أبجی محترم

ذهن چسبناک پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:40

اون ضرب المثله مصداق آدم های عاقله ..
می گه آدم عاقل از یه سوراخ ۲ بار ...
گرفتی ؟

من که نگرفتم! اما اولدوز تیزه فکر کنم بگیره!
وای به حالت اگه فکرت شیطانی بوده باشه!!!!

تایماز جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:12

آهان! عصر اومدم برای این پست کامنت بذارم نشد!
گفتم خب سعی کن گزیده نشی! البته بعضی وقتا آدما دوس دارن از یه سوراخ بارها و بارها گزیده بشن! خوشا حلاوتی که از گزیدگی حاصل شود!
خیلی کشکی شد نه؟ ولی هستن همچین آدمایی

آتی خانوم این روزها حسابی قاطی کرده

من...هیچ جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:49

این گزیده شدن خودش همچین خالی از لذتم نیست!!!
حد اقلش اینه که نمیذاره دچار تکرار بشی!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد