آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

پنجشنبه خوب است

 

 

فکرشو بکن چه حالی بهت دست میده وقتی یه چیز خوبی رو از یه آدم خوب توی یه روز خوب و توی یه ساعت خوب  بشنوی! 

این همه خوب که یه جا جمع شن آدم رو توپ توپ میکنن! 

من پنجشنبه ها رو خیلی دوس دارم! ازقدیم پنجشنبه ها رو به خاطر اینکه فرداش جمعه س؛ به خاطر اینکه مهمون میاد و مهمون میریم؛ به خاطر اینکه یه ساعت زودتر تعطیل میشدیم و به خاطر چندین و چند دلیل دیگه دوس داشتم! 

حاجی ها هم پنجشنبه ها رو دوس دارن چون شب عملیاته و ثواب هم داره! آخوندا هم دوس دارن! چون علاوه بر اینکه آماده عملیات میشن رزق و روزیشون هم فط و فراوون میشه ( فطط رو اینجوری مینویسن؟؟) و بازار کاسبیشون حسابی سکه س! 

منم پنجشنبه ها رو دوس دارم! حتی امام هم یه بار فرمود: 

پنجشنبه خوب است! پنجشنبه خوب است! پنجشنبه خوب است! 

 

پ.ن: با مرقوم نمودن مقادیری چرت و پرت برگشتیم! خیلی دلم میخواد یه چیزی بنویسم که تکون دهنده باشه اما راستش چون خیلی وقته سربازیم تموم شده بدن اصلا آمادگیشو نداره

نظرات 3 + ارسال نظر
* جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:07

1- به به تایماز خان ... زرنگ شدی ... جواب همه کامنتارم دادی که ... اون بغلم لینک سیب تلخ و درست کردی که... اساسی خونه داری و تر و تمیز کاری کردیاااا ... بنازم به این انرژی...

2- فت و فراوان { ف َت ْ ت ُ ف َ } در تداول عامه ، بسیار فراوان . سخت بسیار(دهخدا)

3- فکرشو کردم خیلی حالم خوب میشه ... اساسی... راستی منم پنجشنبه ها رو دوست دارم اونم خیلیییییییی ... ولی به هیچ کدوم از این دلیلایی که نوشتی ربطی نداره ابدا :دی ... ولی اگر به هر عنوان دلیل من واسه دوست داشتنش خدشه دار بشه میشه بدترین روز هفته.
اِ. اینو خودش تنهایی به تو گفته امام؟؟
تایماز جونم ولی متن نوشتت به اندازه مال من دوسسوز بودا (:دیییییییییییییی)

4- در مورد کامنت پست قبلت این دقیقا مضمون چیزی بود که بعد از اعلام نیم خوردگیم! تو اون وبلاگ نوشته بودم. نوشته بودم گاهی حلاوتی توی بعضی گزیده شدنا وجود داره که ترغیبت میکنه دستتو توی همون سوراخه بکنی نه یه بار، نه دوبار، هزار بار ... منتها به دلایلی که میدونی پاکش کردم... در ضمن مطمئنم چنین آدمایی هستن.
راستی در مورد فکری که در مورد اون دو تا پست آخر اونجا کرده بودی هم فکر کردم؛ خودم م بودم همین فکر به ذهنم میرسید و خیی ناراحت میشدم؛ ولی راستش اصلا قبلش به این موضوع فکرم نکرده بودم. همزمانی بعضی چیزا اصلا برام مشهود نبود؛ بخصوص آخریه که دلیلش فقط همون روز بود و بس. پیش اومد اینا رو گفتم.

در ضمن آتی جون اصلنم قاطی نکرده... بعضی واقعیتا رو بیان کرده فقط (:دییییییی )

5- ذهن چسبناک جونم مرسی از کامنت محشرت واسه شور شیرین ... بسیار مشعوف شدیم و به یکی از کاربردای تایماز پی برده، بسی استفاده نمودیم. انی وی از اونجایی که آقایون یه سی پی یو بیشتر ندارن نمیشه زیاد رو این قضیه وقت گذاشت و ازشون کار کشید...

منم منظورم همون بود... میگفتم یعنی همین پیاپی گزیده شدنم از یه سوراخ به دلیل یه اپسیلون! دیوانگی وجودمان هست... بعدشم عزیزم کی و بر چه مبنایی تعیین میکنه کی عاقله، کی نه؟؟!!!

تایماز کاملا منظورتو گرفته که میگه وای به حالت اگه فکرت شیطانی بوده باشه!!!! الانه دوز آی لاو یوم نسبت به تو بالا رفته همچینی.

6- برای سیب تلخ عزیز:
خوشبختم از آشناییت ... فیتیله خیلی هم خوبه، لا اقل بر و بچه ها یه چیزایی یاد میگیرن (:دی)... حتی امروز خودمم دیدم ... حتی تر قراره به تایمازم که ندیده چیزایی رو که یاد گرفتم یاد بدم.
مرسی که تایم تو تایم سر میزنی. نظرات پر معنی و قشنگی میذاری و امیدوارم سیبت روز به روز شیرینتر بشه... مطمئنم اگر سیبی باعث شده فردوس برین از دست بره و این دیر خراب آباد رو به دست بیاریم تلخ نبوده ... سکون انسان رو به قعر میبره و گاهی چیزهایی که تلخ میدونیم ما رو تا فلک الافلاک بالا میبره.
در ضمن تایماز جواب کامنتاتو همونجا تو نظرات همون پست ها داده.

7- شاد زیید و سبز.

من....هیچ جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:47

چه خبره اینجا!!!!
الدوز جان این کامنتت که خودش یه پسته عزیزم!!!!!!
مرسی واسه جوابت اما این سیب از ازل تلخ بوده تا ابد هم تلخ خواهد بود!!!!!!!!
منم از اشنایی با شما خوشبختم خانوم!!!

ذهن چسبناک جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:08

منم پنجشنبه ها رو دوست دارم
هر پنجشنبه به یک دلیل متفاوت
اصلا نگران نباش .. ما تکان خوردیم


برای اولین کامنت هم ممنونم الدوز جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد