آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

سه نقطه

* 

میگم : خوب کیا هستن؟

میگه : من، ع، و، م ، پ و ... . من فقط همینا رو میدونم.

*

حالا : من همش دارم فکر میکنم ... اسمه؟ اسم فامیله؟ کیه؟؟!!! که اون میدونه ولی من نمیفهمم؟!

*

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ذهن چسبناک سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:16

پس گمونم فکر جواب نده ..

ذهن چسبناک سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20

ذهن چسبناک به تایماز ::

ساقل من کمک ایستمیرم م م م م م م م م م م
D:

مرسی

تایماز سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:36

قدیما ! لبته نه خیلی قدیما به جای گفتن و غیره سه تا نقطه میذاشتن جلوی جمله!
توی ریاضی هم وقتی بعد از عدد نقطه میذارن یعنی ادامه اعداد!
ممکنه دانشمندایی مثل تو پیدا بشن و فکر کنن .... یه عدد جدیده و یا اگه بعد از چند تا اسم به مفهوم یه اسم جدیده! ولی ما که اینقدر آی کیو نداریم که اینجور چیزا رو بفهمیم! علم ما قدیمیه ( فراوان تا : دی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد