آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

زیرابی

چقدر بده که همیشه برای منافع یه عده قدم برداری؛ خودتو به آب و آتیش بزنی؛ چیزایی رو که خیلیها نمیتونن بگن رو بری و بگی؛ همه سعیت این باشه که دوستات در آسایش و راحتی باشن؛ اونوقت اونا فکر کنن تو در حال زیراب زدن هستی! 

یه بار اینو گفتم توی وبلاگم که زمانی یکی بهم گفت وقتی داری برای کسی خوبی میکن باید اینو با پتک بکوبی توی کله ش! درست مثل همین کاری که سیاستمدارهای خودمون دارن میکنن! 

نمیدونم! شاید اشتباه از منه! حتما اشتباه از منه! شاید اونطور که باید و شاید نتونستم مدیریت بر رفتارم داشته باشم!  

ولی خیلی زور داره چیزایی بشنوی درست بر خلاف اون چیزی که کردی و اون کارهایی که انجام دادی! 

باید بیشتر فکر کنم! حتما من هم یه جای کار یه لنگی دارم که در موردم اینطور فکر میکنن!

نظرات 11 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:30 http://xxxy.blogsky.com

واییییی دقیقا میدونم خیلی خیلی زور داره اون موقعست که من همیشه تو دلم میگم بی لیاقت!چقدر من خنگم که واسه این این همه خودمو به دردسر انداختم.
راستی تایماز خان میگم چرا تو این وبلاگ تو من نمیتونم دو تا کامنت بذارم بقیه میتونن؟
سیستم آنتی فلودینگت روشنه؟

تایماز دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:27

هاااااااااااا ایی آنتی فلوردینگ که گفتی یعنی چه؟!!!
نه گاها پیش میاد! اصلا پیش اومده که من کلا نتونستم توی یه وبلاگ نظر بذارم! سیستم وطنیه دیگه!!

من........هیچ پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 http://sibeeetalkh.blogfa.com

خوبم!!!!!
ازون خوبا!!!!!!!!!
میدونی این اصل خوبی رو فراموش نکن که وقتی به کسی خوبی میکنی باید بهش حالی کنی چه لطفی در حقش کردی!!!!
کی گفته :تو نیکی میکن و در دجله انداز!!!!!!
بندازی دجله نتیجه اش همین میشه که احساس سر خوردگی میکنی!

کوروموزوم نا معلوم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:13 http://xxxy.blogsky.com

ااا غیر فعالش کردی؟
چرا اپ نمیکنی راستی؟
بعدم تایماز جان من و پدرم ممکنه در مورد کسی فکر بد بکنیم اما مطمئنا به طرفش حمله ور نمیشیم!
منم بچه خوبیم به خدا ساعت ۷ و نیم شب بود!وگرنه که همه میدونن من از ساعت ۹ مست و ملنگ خواب میشم.
من به خاطر نذری که کردم برای حجابم خوب رعایتش میکنم ولی دلیل نمیشه که زیبا نپوشم یا نگردم اما انگار زیبایی هم مشکل داره
چه میدونم تو این خراب شده هر جوری که بری امنیت یوختی.
راستی دلم تنگ شده بود مرسی اومدی سر زدی

zaq دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:59 http://zaq.blogsky.com

چه جالب!!
من هم دو هفته پیش به این اشکال خود پی برده و پتکی برداشته ام!!

ایده چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:37 http://4me.blogsky.com

آره... خیلی زور داره...

من.....هیچ شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37

یعنی از شما دوتا هیچکدوم وقت وحس اپ کردن نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

شهره شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:17 http://www.aveh.blogsky.com

سلام
داشتم وبگردی می کردم رسیدم به شما .... مشکلی که به تازگی بهش برخوردی یک مشکل رفتاری است که متاسفانه خودت مسببش هستی میدونی باید بدونی که خوبی رو به خاطر خوبی انجام بدی و انتظار را دیلیت کن ویا اگر منتظر تشکر هستی رو بازی کن دنیای لوطی گری دیگه قابل فهم نیست نه اینکه ارزش نداشته باشه داره ولی گم شده است بنا بر این رک و پوست کنده برخورد کن تا نتیجه را ببینی و اگر به خاطر خوبی میکنی که به خودت بر می گرده چه فرقی می کنه دیگران چه بیاندیشند

کوروموزوم نا معلوم یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 http://xxxy.blogsky.com

کجایییییییییییییییییییییی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:41

چو در دستست رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش که دست افشان غزل خوانیم و پاکوبان سر اندازیم

ذهن چسبناک چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:07

سلام علیکم
دو نقطه دی ! دهنش تو مایه های چیز شدن باشه



اینکه خوبی کنی یا نکنی . منت و با پتک بکوبونی تو سر ملت یا با هر وسیله ی دیگه ای به خودت مربوطه
فقط فکر می کنم زیاد جالب نیست اگه این و یه قانون کنی واسه خودتو در مورد همه اجرا کنی
آدم ها با هم متفاوتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد