آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

دلت برام تنگ شده؟ یا تو رو خدا یه جواب درست به من بده :دی

و گاهی چقدر تشنه شنیدن حتی یک نه ی مردانه ام. برای منی که متخصص دادن جوابهای دو پهلو و هرگز ندادن یک جواب صریحم هم هرگز تعریف نشده که در یک موقعیت احساسی جواب دو پهلو بدم، برای مثال وقتی کسی جدی ازت میپرسه دوستش داری یا نه یا دلت براش تنگ شده یا نه بزرگوارانه ترین حالت اینه که در جواب اون سوال گفته بشه بله یا خیر، و از دید من مضمحل کننده ترین حالت اینه که  پاسخ بشنوه: خودت چی فکر میکنی؟؟ این چه سوالیه؟؟ منظورت چیه؟؟ یعنی نمیدونم، مطمئن نیستم، شایدم میدونم و نمیخوام بگم...از دیشب تاحالا فکر میکنم وقتی کسی ازمون سوالی میپرسه پیچوندن و دورزدن و سوال رو با سوال پاسخ دادن وجهه سوال، پاسخ، سوال کننده و حتی پاسخ دهنده رو مکدر میکنه. 

........................................ 

بعدا نوشت توسط من: 

همین الان که گفتی به روز شد اومدم تا بخونمش! چون حوصله باز کردن فری گیت رو نداشتم مستقیم اومدم اینجا! 

نمیدونم کدوم جمله باعث شده تا اینجا فیلتر بشه! مسخره س هاااا 

از این به بعد به لجت اونقدر بهت نه میگم تا بشینی زار زار گریه کنی! به بله ها هم نه میگم! 

حرفی که زدی رو قبول دارم! گاهی وقتا مثلا میای بزرگ منشی کنی و آزاد اندیشی! 

خودت خوب میدونی که یه چیزایی هس که نه یا بله قطعی منو بشنوی و بارها و بارها شنیدی.

یه چیزایی هم هس که آدم دوس نداره جواب بده! فکرشو بکن! داری با تمامی وجودت کاری رو انجام میدی و در وسط راه کسی که اتفاقا خیلی هم دوسش داری و صد البته تعداد موقعیتهایی که میتونی باهاش حرف بزنی محدوده و صدها کیلومتر هم باهاش فاصله داری بهت زنگ میزنه و ازت میپرسه دلت براش تنگ شده یا نه! دوستان عزیز خواهش میکنم به این سوال جواب بدین به دور از هر گونه استاندارد ندیشی! چی میتونین بگین؟  

ولی باشه! دیگه جواب دوپهلو بهت نمیدم! فکر کنم به جایی رسیدیم که بدون تعارف باهم حرف بزنیم. مثل اینکه هوس چلنج از راه دور کردی و خوشی زده زیر دلت   

 

.............................................................. 

 * 

بله خوشی بدجوری زیر دلمان را نوازش فرموده است. 

من نمیدونم استاندارد اندیشی چیه ولی لطفا بدور از هرگونه استاندارد اندیشی!!!!!!! پاسخ بدین دوستان عزیز... 

و یک چیز دیگه اینکه خیلی معقول نیست به بله ها بگی نه... حتی اگه باعث بشه من زار زار گریه کنم... و اینکه چقدر رمانتیکش میکنی تایماز... صدها کیلومتر چیه؟؟؟ بعدشم هنوز که به اون رکوردای قبلی نرسیدیم که... بنابراین بیتابی نکن لطفا...  

.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:15 http://xxxy.blogsky.com

سلام
وا فیلتر نشدید که!!!!
اووووم عوضش من متخصص جواب های صریح دادنم و نه و بله های محکم گفتن!
خیلی هام از این حالتم بعضی وقتها میرنجن..
کلا حوصله ندارم حرفامو بپیچم تو هزار تا منظور به خورد طرفم بدم!
عین دلمه برگ که هزار تا برگ دورش میچینی!:دی

مرسی کروموزوم عزیز
والا اینجا که همش میگه امکانپذیر نمیباشد... پس شماها میبینین وبو.
بذار برنجن کلا... بابا بهتر از اینه که کلی ذهنت پیچیده بشه که...

ذهن چسبناک شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:30

تایماز گمونم به یه ریپیر اساسی نیاز داری

اگه با تمام وجودت داری کار یدی انجام می دی شاید حرفت بیراه نباشه .. چون ممکنه یدت رو از دست بدی !
در غیر این صورت جواب همچین سوالی فکر نمی کنم به تفکر نیازی داشته باشه ..

wowww... ذهن چسبناک نازم مرسی. دو تا بوس... *

تایماز سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:07

از قدیم گفتن عقل ۱ مرغ سیاه از عقل ۱۰۰ تا زن بیشتره! با این وجود چون اینجا سه تا خانم با شخصیت با سواد از رفتار من ایراد گرفتن من یه بار دیگه روش فکر میکنم! شاید برم روی چاله و یه آچارکشی حسابی رو خودم بکنم

عزیزم امیدوارم رفتار و حرفام هیچ وقت باعث رنجشت نشه! و البته مهمتر از اون امیدوارم رفتارم و حرفام باعث نا امید شدنت نشه که این یکی بدتره!
من گاهی توصیه نیچه رو فراموش میکنم با وجود اینکه میدونم تو چقدر به این توصیه علاقه مندی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد