آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

کاریکاتور

کاریکاتور خوب چیزیه! اومدم فقط اینو بگم تا بفهمین که من چقدر اطلاعات دارم 

توی کاریکاتور چهره اونجایی ازصورت رو که ایراد داره یا مثلا متفاوت تر ازبقیه قسمتها هستش بینهایت بزرگتر نشون میدن تا آدم وقتی به قیافه واقعی طرف نگاه میکنه حتما اون عضو رو توجه بیشتری بهش بکنه! مثل دماغ یا لب! 

توی کار جدیدی که الان مشغول انجامش هستم با کسی همکار شدم که کاریکاتور همه رفتارهای منو داره! این مسئله باعث شده تا من بفهمم بعضی از همکاران سابق چه عذابی از دست من میکشیدن! 

من الان احساس گناه زیادی میکنم! فقط جای شکرش باقیه که آی کیوی من مثل این آقا در حد هویج نیس!  

نمیدونین من چی دارم میکشم! در ضمن من اصلا نمیفهمم رابطه بین خرگوش و هوش و هویج رو !!! 

 

پ.ن:فری گیت و اولترا سرف از کار افتادن و من دیگه نمیتونم برم توی وبلاگ خودم نظر بذارم! مسخره س نه؟ 

اولدوز نازنینم بهتره به جای فکر کردن به ۶ بهمن ۸۶ به ۲۴ بهمن ۸۷ فکر کنی و البته یه کمی بیشتر به پایان نامه ت توجه داشته باشی! میام میزنمت هااااااااااااااااااا  

ولی عجب متن با کیفیتی نوشته بودی! حظ کردم! کاش همون موقع میتونستم بخونمش! 

میعشقیمتان!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 http://xxxy.blogsky.com

اول!
خوبه که درک کردی چی میکشیدن از دستت کاش اونی که الان باهاش کار میکردی هم اینقدر شعور داشته بفهمه تو چی میکشی از دستش بعد هی همه اخلاقای بدشونو درست کنن اینجوری همه چی خوب میشه
معنی پ ن رو نفهمیدم یعنی چی آِیا؟

خودمان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:37

وبلاگمان درست شد. اکنون به راحتی می آییم و می رویم

* سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:49

1- میبینی تایماز جون چوب خدا صدا نداره... داری تقاص ظلمایی رو که در حق ملت کردی میدی اونم تازه یه ذره شو :دی... دنیا دار مکافاته آقا... ببین همکارای سابقت چه عذابی از دستت میکشیدن دیگه...
احساس گناه خوب است...
بعد ببخشید حالا روی آی کیوی شما که بحثی نیست ولی خوب یه ذره به هویج بر میخوره آخه سر آی کیو واینا دیگه...
بعدشم شما که آی کیوی هویجو نسنجیدی که...
چرا دیگه میدونیم چی میکشی دیگه... گیر یکی مثل خودت افتادی... ها؟؟؟ :دیییییییییییییییییی

2- دلیلی نداشت تو بتونی اونموقع بخونیش اصلا... در ضمن مادر نزاده کسی بخواد منو بزنه... در ضمنتر پایان نامه م خسته شده بیچاره از دست من... دنبال یکی میگرده منو بزنه :دی در ضمنترتر اصولا یه ذره انگیزه دار شدم... خدا رو چه دیدی... یهو زد و همه کارام درست شد دیگه... در ضمنترترتر آقا این استاد من داره مهاجرت میکنه کانادا :دی

3- شاد زی...

* چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:26

میفرمایند "وبلاگمان درست شد. اکنون به راحتی می آییم و می رویم"

من مراحل کاری رو خدمتتون میذارم اینجا تا بدونید بنده برای رفع فیلتر این وبلاگ چه تلاشهای طاقت فرسایی رو متحمل شدم:

From: me
To: admin@blogsky.org ; abuse@blogsky.org ; support@blogsky.org
Sent: Saturday, January 24, 2009 1:33 PM
Subject: dalile filter shodan

ba salam
mikhastam ellate filter shodane webloge www.orfales.blogsky.com ro bedunam. hich chizi mabni bar filteringe in weblog naneveshte nashode ast. Mersi

Re: dalile filter shodan Wednesday, January 28, 2009 4:14 PM
From: "BlogSky Abuse"
To: me

سلام
دوست عزیز وبلاگ شما از طرف بلاگ اسکای فیلتر نشده است و این اشکال از طرف مخابرات میباشد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس http://news.blogsky.com/?PostID=44 مراجعه کنید.
با تشکر

From: me
To: filter@dci.ir
Sent: Saturday, January 24, 2009 1:33 PM
Subject: dalile filter shodan


Re: dalile filter shodan Sunday, February 1, 2009 9:14 PM
From:filter@dci.ir
To: me

Ba salam, nameie shoma dariaft gardid va dar asrae vaght be an residegi khahad shod
Your email has been received and will be revised soon

و به این ترتیب این وبلاگ رفع فیلتر گردید... باشد تا دیگر فیلتر نگردد.

:دییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد