آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

نگرانمممممممممممم

ته دلم به شدت داغ شده و به شدت شدت نگرانم...... نکنه اتفاقی براش افتاده باشه؟؟ 

 

پ.ن. امروز دقیقا ۳۲ تا اس ام اس دریافت کردم هیچکدومش اونی نبود که میباید بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
تایماز شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:09

اصولا وقتی نگران کسی هستیم ازش خبر میگیریم نه اینکه منتظر بمونیم تا خبر ( مرگش یا سالم بودنش) بیاد

* یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:58

نه خیر... من در هر حالتی که باشم اگر به هر نحو بفهمم کسی برای من نگرانه بالاخره یه جوری از نگرانی درش میارم..... نه که وایسم بالاخره طرف تماس بگیره اونموقع جوابای هچلهفت بدم بهش :دیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد