آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

این روزها

روزهای عجیبی‌ان این روزها...
عجیب و غلیظ و عمیق...

تو یه غلظت عجیب شناورن حس‌هام...

هزاران ولی جلوی هزاران زیبایی رو میگیرن و من سرگشته و حیران...

هیچوقت فکر نمیکردم چیزی رو که شواهدی بر 99 درصدی صحتش، صحه بذارن بخوام که با اعتماد عمیقم تعویضش کنم... این اعتماد رو میپرستم... حتی اگر منجر باشه به اینکه خورشید رو در روز انکار کنم... این اعتماد رو میپرستم حتی اگه تمام شواهد جمع بشن برای نقضش...

روزهای عجیبی ان این روزها

ویسکوز... با یه غلظت عمیق و چسبناک...

که اگه رها نشی پاگیرت میشن...

دلم شنا کردن روی سطح آب و میخواد... سیال و مهربان

روزهای چسبناکی ان این روزها...

چسبناکی وحشتناکی دارن... که همه تلاششون رو برای به یغما بردن میکنن!

تنها یک سوال تمام وجودم رو آزار میده... چرا اینهمه همزمانی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! پاسخی براش پیدا نمیکنم...

روزهای عجیبی ان این روزها...

نظرات 6 + ارسال نظر
من........هیچ پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:27 http://sibeeetalkh.blogfa.com

لعنت به این روزها!!!!!
کی میرسد فردا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تایماز جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:36

من هر نوع همزمانی رو شدیدا تکذیب میکنم

کوروموزوم نا معلوم شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 http://xxxy.blogsky.com

اه از همزمانی و قاطی پاتی شدن کارا خیلی بدم میاد
ایشالا درست شه همه چی.

* شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

مرسیییییییییییییییییییییییییییی..............
در مورد تکذیب همزمانی کارا هم که حالا بگذریم از بقیه موارد.اونایی که بحث کردیم در جای خودش... اونایی هم که بحثش نشد دربست قبول :دی
بس که من خوبم :دی

تایماز شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:08

نه خیر بس که من خوبم! و گرنه تو که به این راحتی ها تکذیبیه قبول نمیکنی :دی

ذهن چسبناک دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:53

این لغت چسبناک بسیار مورد استفاده قرار گرفته ولی با زمینه ی نا مطلوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد