آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

طعم گس خرمالو

بعضی لذتها اینجورین... با یه طعم گس تهش که تموم تنتو مور مور کنه... مثل تلخی ته لیمو شیرین که یه جورایی نه میتونه جلوی شیرینی رو بگیره، نه میذاره شیرینی تمام و کمال خودشو عرضه کنه... مثل گسی ته خرمالو که نه میتونه لذت خرمالو رو ازت بگیره نه میذاره تا تهش جرعه جرعه ش کنی...

نظرات 2 + ارسال نظر
تایماز چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:37

هیچوقت از خوردن خرمالوی نارس لذت نبردم. همیشه خدا اگه لیمو تهش تلخ بوده یه چیزه دیگه خوردم تا مزه بدش از بین بره!
خیلی بده که این طعمها رو حس کنی! امیدوارم خرمالو به نهایت شیرینیش برسه و امیدوارم هیچ وقت لیمو شیرینت تلخ نشه و همیشه از هر چیزی که میخوری و هرکاری که میکنی نهایت لذت رو ببری

کوروموزوم نا معلوم چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 http://xxxy.blogsky.com

سلاااام عیدت مباررررک به تایماز گفتم از طرفم تبریک بگه.گفت؟
منم دقیقا موافقم
بعضی لذت ها به خاطر همون طعم گسشه که گاهی لذت بخشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد