آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

دعای لحظه ای نشاط دار :دی

*

خدای من خواهش میکنم من یکی تحمل شنیدن این حرفا و دیدن این قیافشو ندارم. آخه یه آدم چقدر میتونه ابله باشه؟

مناظره شو دیدین؟؟ یاد اون فیلم طنز آقا محمود در کومور افتادم... آخه آدم اینقدر سطح پایین و سخیف؟! ورداشته مدرک دانشگاهی رهنورد رو آورده هی نشون میده به موسوی میگه بگم؟ بگم؟! بعد چون وقتش تموم شده بود تازه گذاشته برا دور دوم. دور دوم دوباره میگه: آقای موسوی شما این خانومو میشناسین؟؟ بگم؟ بگم؟!  

حالا فکر کنین همش آدم به این فکر میکنه که این خانوم کیه مگه؟؟؟؟؟ چیکار کرده؟؟؟ همه رو محکوم کرد تا دستاویزی باشه برا محکومیت موسوی... همش هم گیر به هاشمی داده بود. لذت بردم آتوی خاصی از دولت خاتمی و خود موسوی نداشت. فقط داشت هوچی گری میکرد.

دستمریزاد دشمن!!! با همین حرفاش لااقل یه ذره اشتیاق و حال به موسوی داد واسه دادن جواب... کلا خوابم پرید.

اصلا مهم نیست کی بشه رییس جمهور، قلب من طاقت نداره دوباره این ابله و ببینم... خدایا خواهش میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
تایماز پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:30

دست مریزاد دشمنش خیلی قشنگ بود! برای همینم ازش به گل به خودی یاد کردن! حیف که نتونستم ببینم! ممنون که گفتی

کوروموزوم نا معلوم جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:54 http://xxxy.blogsky.com

وای این روزا اعصابم وحشتناک خورده آخرین نقل قول جالبی که از کسی شنیدم و حالمو بد کرد میدونی چی بود؟من میخوام به احمدی ناد رای بدم چون خیلی شجاع به تنگ اومده که این حرفارو زده.
وای اولدوز میخوام گریه کنم اینا جوون و دانشجوان وای به حال بقیه اگه رای بیاره چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد