آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

حتی اگه بخوای

اونایی که شنا بلد باشن میدونن؛

شنا که بلد باشی و رو سطح آب بتونی وایسی، دیگه غرق شدن میشه سخت ترین کار دنیا؛ خودتم بکشی نمیتونی خودتو غرق کنی، هر کاری بکنی میای بالا رو سطح آب...

یه همچین حالتی داره بلد بودن بعضی چیزا...

خودتو بکشی هم نمیتونی یه کارایی رو  بکنی یا مثلا یه کارایی رو نکنی... 

.

نظرات 4 + ارسال نظر
تایماز سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:57

از لج همین الانه ام به تو هیچم اینطور نیس. اگه آب بره توی دماغت یا خیلی خسته باشی دیگه نمیتونی راحت نفس بکشی و دست و پاتو گم میکنی
یه زمانی یه جورایی میشه که کاری رو که تا چند مدت پیش فکرشم نمیکردی که بکنی انجام میدی

* چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:26

خوب خوب خوب
نفهمیدم لج الانم چرا؟؟ یک نوعی اعتراض میباشد آره؟؟؟
هر وقت ذهنت از هرگونه لج و لج بازی آزاد گردید اونوخ کامنت بذار :دی

بعدشم هیچ ربطی نداشت قسمت دوم کامنتت به نوشته من :دی
موشک جواب موشک

هومن پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:54 http://www.pink-floyd-hp.blogfa.com

آدم که خر نباشه می تونه خودش رو به خریت بزنه
میشه ها نمیشه ؟

کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:12 http://xxxy.blogsky.com

تفلدت بسیار بسیار بسیار مبارک باشهههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد