آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قرمز قرمز

 

دیروز یه روز خیلی خاص بود. یه روز قرمز. یه روز از نوعی دیگر. یه روز از نوع نمیدونم چی چی. یه روز قشنگ ..... 

فقط همین 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
* جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08

همین...

ذهن چسبناک یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:13

خب خب خب ...
ما هم مدتی بود روزهایی از نوع دیگر را تجربه می کردیم ..
جای نظرات گرانقدرمان در وبلاگتان بسی خالی بود که مژده می دهیم نگران نباشید از این پس پرش می کنیم
.
اون نظر کزاییت رو هم که خوندم تنها یه چیز رو متوجه شدم
تو ممکنه که کتاب بخونی .. یا حتی زیاد بخونی ولی ادبیاتت ضعیقه که اصراری هم به تقویتش نداریم
پس از توضیح خودداری می کنیم
.
رگه هایی از دلتنگی در اینجانب دیده شد


کوروموزوم نا معلوم یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:48 http://xxxy.blogsky.com

اووووم نمیدونم چرا این پست در حالی که لبخند شیطنت آمیزی بر لبانم نقش بست منو یاد رژ لب و مخلفاتش انداخت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد