آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

تابستونه

مخ پریودمان هیچ یاریمان نمیکند تا چیزی بنویسیم. اینروزها شدید میل نوشتن دارم اما اصلن نمیدونم چی بنویسم و اصلن نمیتونم چیزی بنویسم. تابستون امسال از اون تابستونای عجیب غریب بوده برام با کلی خاطرات قشنگ.  

دو ماه کاملا متضاد رو پشت سر گذاشتم. تیرماه پر استرس با فشار کاری فراوان و مرداد ماه آرام و بی تنش با بیکاری مطلق. 

تا شهریور چه شود. 

 

پی نوشت: سریعا نیازمند یک دوره فشرده آموزش منت کشی با اعمال شاقه هستم و از جمیع دوستان عزیز تقاضای کمک عاجل دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
فائزه دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:54 http://fair-eng.blogsky.com

سلام
از وبلاگتون خوشم اومده، بیشتر بخاطر اینکه خودتون می نویسید و مطالبتون copy & paste نیست.
سبز باشید

کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:37 http://xxxy.blogsky.com

اوووووم خوب من اگه الان اینجا توضیح بدم روش های منت کشیو که فایده نداره اولدوز میخونه
کلی خندیدم به خاطر کامنتت راجع به چای.
اولدوز میگفت تو خیلی چایی دوست داری فکر نمیکردم در این حد باشه.

ذهن چسبناک چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:29

سوالت کلیه ... پس یه راه حل کلی ارائه میدیم
هوم ...
در تماس های پیدر پی کلیه ی اختلافات رو به گردن بگیر . کلیه ی الفاظ عشقولانه رو استفاده کن . منطق واقعی رو فعلا بیخیال شو و یه منطق کزایی بساز که به نفع خودت نباشه . کمی شوخ طبعی چاشنیش کن .
این واسه سیاست منت کشی
یه جور دیگه هم هست کهخیلی صادقانه می گی عزیزم من میخوام منتت رو بدفرم بکشم
پریود هم از اسمش معلومه دیگه . دوره ایه
باهاش مدارا کن تا تموم شه

ذهن چسبناک چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:34

پس تو هم مثل من یه ترک اصیلی .. واسه چای گفتم
دیدی این دختر خاطره ی منو چه خشن تعریف کرد! چند شب رفتم خونشون موندم یه استکان چایی دستم نداد
تازه خودم واسه خودم درست کردم کلی غر زده

واقعا که! این نازنین از اون ترکهای هیبریت شده س! من نمیدونم به مهمون چایی ندی چی میخوای بدی؟؟؟

* چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24

راه حل ذهن چسبناک خیلی بامزه بود... احتمالا جواب بده... ولی آتنا تایماز خیلی بی استعداده... خیلی باید باهاش کار کرد D: ولی تایماز خان توصیه میکنم امتحان کنی اینا رو... شاید جواب بده شایدم نده

نازنین تو روشا رو بگو... خدا رو چه دیدی. شاید یه موقع یاد گرفت (;

فائزه چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:49 http://fair-eng.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورتون
منت کشی که آموزش نمی خواد! می خواد؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد