آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

بریوز

میگوید بچه های ....... شجاعترین هستند!

و من نمیدانم چگونه میتوانی شجاع باشی وقتی حتی جرات اقرار به اشتباه خود را نداری

وقتی از ترس بالایی پشت سر پایینی حرف میزنی

و خیلی وقتی های دیگر

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:35 http://xxxy.blogsky.com

خوب بچه های ...... غلط کردن با هفت جد و آبادشون

الدوز چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:20

اولش که سر در نیاوردم که چیه... بعدش که توضیح دادی!!!!!!!!!!! نه بنظر من شجاعتی تو وجودشون نیست. این چند روز همش به آشناها فکر میکردم و دنبال شجاعتاشون...
نتیجه ای نداشت... شجاع نیستن... اون محیط و فرهنگ حاکم بر اونجا اونها رو زیاده خواه و گستاخ بار آورده... تا جایی که بقیه رو در حدی پایینتر از خودشون ببینن.
یعنی سوای این موردی که حالا تو در موردش نوشتی صرفا گستاخیشون به شجاعت تعبیر میشه.

ناگفته نماند: شجاعت هیچ ربطی به مکان و اینا نداره... شور رو که شجاعت نمیگن
حالا من میگم تمام اینایی که میرن تو استادیوم بزقورد میگیرن شجاع... تو باور نکن... فقط شور میگیرتشون... میدونی که...

zaq چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 http://zaq.blogsky.com

گور بابای "حرف"!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد