آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قانون شماره دو

..

قانون شماره دو زندگی: شوخی آفت جذبه است. زمانی میتوانی شوخی کنی و همزمان جذبه داشته باشی که حتی به شوخی خودت نخندی.

..

نظرات 2 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:21 http://xxxy.blogsky.com

هر کدومشون جای خودشونو دارن که اگه توی جای مناسب به کار برده بشن هیچ کدوم آفت اون یکی نیستن.

البته منظورم شوخی رئیس با مرئوسه نه شوخی دوستانه و بین دو دوست

* یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:17

خوب روابط دوستانه مستثناست. ولی اصولا خوشمزگی زیاد باعث از بین رفتن جذبه میشه...
بخصوص اونایی که زیادی با خودشون حال میکنن و احساس نمک خالص بودن میکنن...
وقتی جنبه لودگی میگیره میخندی ولی ته دلت میگی چقدر شیرین عقل...
و اصولا دیدم و این اعتقاد رو پیدا کردم که آدمایی که زیاد شوخی میکنن باب پررو شدن طرف رو خودشون باز میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد