آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قوانین ۵ و ۶ و۷

...

قانون شماره پنج زندگی: این قانون عکس قانون چهار هست. یعنی وقتی عملکرد شما مورد نقد واقع میشه الزاماً به مفهوم نقد نیست و ممکنه دلایلی مثل پرانگیزه تر کردن شما یا گرفتن حال دیگران (به قول ترکها دخترم به تو میگم عروسم تو گوش کن) باشه. 


قانون شماره شش زندگی: زمانی که مشغول انجام محاسبات مداخل دیگری هستی،به این معنیست که یا شغل خود را دوست نداری و یا مداخل خوبی نداری و یا شاید حتی بیکاری! به هر حال باید بدانی که محاسبه درآمد دیگری دردی از تو درمان نمیکند.

قانون شماره هفت زندگی: وقتی در یک دوراهی گیر کردی راه ساده را در پیش بگیر.

...

نظرات 1 + ارسال نظر
* یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:31

بسیار مشعوفیم از خوندن این قوانین
هیچی دیگه بذهنم نمیرسه :دی

هزار بار گفتما اینقدر فسفر مصرف نکن برای آینده شغلیت خوب نیست :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد