آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

تغییر جو

جهت ایجاد شادی در فضای زرد وبلاگ، امروز در این لحظه و از همینجا دو عدد ظرافت خدمتتان تقدیم مینماییم:

.

ظرافت شماره 1: به یه شیرازی میگن چندتا رفیق داری میگه 3 تا.

میگن کارشون چیه؟میگه یکیش دانشگوهی و یکیش آزمایشگوهی. اون سومی رو نمیدونم چه گوهیه!

.

ظرافت شماره 2: دو تا رفیق داشتن باهم صحبت و یاد ایم میکردن و سراغ از دوستان قدیم که فلان کسک فوق خونده و اون یکی دانشجوی دکتراس و اون یکی مدیر پروژه فلان جاس که دومی برمیگرده میگه: میبینی تو رو خدا همه دوروبریهامون یه گهی شدن و ما توی آقایی خودمون موندیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
فریده دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:43 http://banbarlengeh.blogsky.com

از این خرمالوهای حیاطتون میدین ما هم بخوریم؟

تشریف بیارین در خدمتیم

* دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:23

فضای زرد وبلاگو که خوب اومدی :دی
فکر قلب ضعیف ما رو نمیکنی اینهمه شاد شیم ییهو بلا ملایی سرمون بیاد؟؟

یاد مادربزرگم بخیر. فارسی بلد نبود... به شوخی میگفت ظرافت. میگفت <ظرافت الدیم>

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 http://xxxy.blogsky.com

اونوخت منظورت از ظرافت جوکه احیانا دیگه؟

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:20

غلومیم هست اما این ویولیتارو جدید خریدم غلومه که ۳۲۵۰ بود این دختره w980 میباشد.

این مال من نبود نه؟ من که اصلا سردرنیاوردم چی نوشتی!!
غلومی اسم گربته درسته؟

تایماز سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:10

به کروموزوم عزیز:
بله منظور همون جوک هست.قدیمیا به جوک میگفتن ظرافت.البته اینایی که من نوشتم دوز ظرافتشون خیلی پایینه چون ظرافت واقعا ظریفه و هرکسی نمیتونه تشخیص بده و به اصطلاح طنز سنگینی داره.

به اولدوز عزیز: خب تو دقیقا مفهوم ظرافت رو متوجه شدی و قدمتش رو هم همینطور. البته با تعریف خودم اینا خیلی هم ظرافت نبودند و وفقط قصدم به کار بردن این اصطلاح دوست داشتنی بود

zaq چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 http://zaq.blogsky.com

ظارافات!!!

ماششالله همشهری سن نظراتیوینان منی مشعوف الیسنااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد