آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قانون شماره ۸

قانون شماره 8 زندگی: لحظات عمر با سرعت 60 ثانیه بر دقیقه در حال گذر هستند و در هر ثانیه تجربه ای نهفته است برای آنان که از اندیشه ورزانند.!!

.

پ.ن:بله!چی فکر کردین؟ اینم اون آیه ای که میگفتند اگر میتونید یک آیه مثل آیه های قرآن بیارین! در ضمن ثانیه بر دقیقه واحد جدید سرعته!!

نظرات 7 + ارسال نظر
* پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44

بابااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سیما پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 17:08 http://www.mehr1370.blogfa.com

سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$

کوروموزوم نا معلوم جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 http://xxxy.blogsky.com

هه!سوسکی تایماز خان کسی تا حالا نشده از من تخته نردو ببره!

میبینیم سوسک کیه! وقتی حالت تو قوطی شد و سوسک شدی رفتی تو قوطی یه شوت به قوطی میزنم تا سرت گیج ویج بخوره :دی
چه چرت و پرتی نوشتم

* دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19

بچه ها میشه منم بازی؟؟؟ :دی

بعدش ببینیم سوسک کیه :دی

تایماز دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:30

حالا هی زور بزن از خودت قانون در بکن! که بنویسی و بیان عوض نظر گذاشتن دعوای تخته نرد و سوسک راه بندازن و یکی بگه بابا و یکی هم تبلیغات وبلاگشو بکنه! آخه این دلسته؟

* دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:38

خوب ما فان رو ترجیح میدیم دیگه :دی

محمد شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:21 http://zemzemeh.blogsky.com

قانون که دیگه معنی ندارد چون فرمایشات دیگر فراتر از قانونهاست و نانوشته باید عمل کرد!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد