آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

politic mast..rbation

امشب اخبار BBC گفت که مسئولان گردشگری ایران و اسرائیل در حاشیه یه اجلاس توی نمیدونم کجا یه چند دقیقه کنار هم وایسادن و تازه از اون بدتر با همدیگه دست دادن. این خبر به قدری هیجان انگیز و تحریک آمیز بود که بنده به محض شنیدن ماوقع و دیدن تصویر عنان از کف داده و مستربیش.ن سیاسی نمودم.
نظرات 12 + ارسال نظر
۱ چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

تو عارف و من عامی،یک چارۀ بهتر کن
افکار حریفان را،گم گم کن و فیلتر کن

شیطان بزرگ اینک: اینترنت لامذهب!
این خانۀ دیوان را با خاک برابر کن

با عینک رندانه،دنیا شده دیوانه
آن کار که من گفتم، صدبار مکرر کن

انگولک انترنت، برهم زن ِآسایش
دنیای مجاز...........

www.shahrah.blogsky.com

من نمیدونم چطور بعضیها بدون نظر گذاشتن مرتبط با متن و مظنه نشدن عقلشون انتظار دارن آدم بره به وبلاگشون سر بزنه

khastgah چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:33

mas'alatun: age moghe dast dadan az hayajan dasteshun aragh karde bashe,aya ghosl bayad bekonan?

فعلا که من واجب الغسل شدم

ali mahrooz پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:26 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برو تا چیزی بهت نگفتماااا

ونوس پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 http://trytowrite.blogsky.com

از این اتفاقا خیلی می‌افته و تازگی نداره ...ولی من همیشه وقتی تو جریان اینا قرار می گیرم دلم برا مردمی می سوزه که ناخودآگاه بازیچه یه عده شدن با تحمیل نوعی عقیده و یا شاید ایدئولوژی خاص

دقیقا حس بازیچه بودن به آدم دست میده
یه جور حس تحمیق
هم از بود و نبود یه همچین چیزی و هم از شنیدن اخبارش حتی

* پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:54

چی بگم واللاه

ساعت گذاشتن این ژستت هم برای من به همون اندازه لذتبخش بود :دی

کجاش لذت بخش بود عزیزم؟

* پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:27

تایماز من امروز که داشتم خیابون گردی و به تنهایی غور و تفحص میکردم دیدم این لغت ... سیاسی درست استفاده نشده... اصولا ارگ... سیاسی درستتره :دی

نه آخه ببین من تحریک شدم
نه که به نتیجه رسیده باشم
این خبر در حد خبرهایی مثل س ک س خانوادگی یا خیانت یا کلی از این فانتزیها تحریک کننده بوده و به همین دلیل بنده مجبور به انجام چنین عملی شدم و الان هم از کرده خود سخت پشیمانم

khastgah پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:52

با اجازه لینکت کردم

خواهش میکنم

yakamoz پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:05 http://www.arxalix.blogsky.com

درود بر شما
وای.... خاک وچوک! چه جسارتا!!!!
بدرود.

واقعن هاااااااااااااااااا

zaq جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 http://zaq.blogsky.com

چه وبلاگ خوبی داردی!
به کلبه ی محقر ما هم سر بزنید!!
(این را گفتم تا خنک شوی!)

دوسسوز...... :دی

ذهن چسبناک جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:56


دیگه اتفاقیه که افتاده ..
لازم نیست اصلا احساس گناه یا پشیمونی داسته باشی
D:

نه دکتر!!ولم کن!!من خیلی پشیمونم
من باید یه کاری بکنم

[ بدون نام ] جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:39

زیرسیگاری + خانه گیلانار=خوب

کوروموزوم نا معلوم شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:17

و تایماز با شنیدن این خبر دامن خویش را بر باد داد...

عنان اختیار شنیده بودیم
پاکدامنی ربط داره
ولی دامن؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد