آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ترس

معمولا ترس اوضاع را خرابتر میکند

نظرات 8 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:48 http://tendollarclicks.blogsky.com


سلام
سلام،سلامی به بلندی آسمان .
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
(تبلیغات موثر و درامد )
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای

ذهن چسبناک چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:00


با معمولا موافقم
.

موش آزمایشگاهی نمی خوام به طور دقیق
یک انسان از نوع اهل دل لازم دارم که بعد از انجام تحقیقات مربوطه سر یکی از کلاسام ببرمش و بعدشم تمام

میدونم بابا دیگه
چرا به اون موشه گیر میدی
تریاکی باحال سخت ÷یدا کنی
ولی کراکی و اینا شاید

* چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:09

موافقم

من میگم چی بنویس تو چی مینویسی :دی مرسی دودان بیبله سوزومه باخدون

قز نظرللر بیلمیزی اجور سوزلر یازسام ;)


====================================

اللز آریماسن... پس دا ایستمز

zaq پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 http://zaq.blogsky.com

معمولا ترس مانع حماقت هم میشود!

خیلی قبول ندارم
آدم عاقل حماقت نمیکنه نه آدم ترسو

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 http://xxxy.blogsky.com

البته اینطوریام نیست بعضی وقتا خیلی هم ترس خوبه مثلا آدم خونسردی مث من که ساعت ۲ امتحان مردم شناسی و تاریخ هنر داره بعد ۱ خطم نخونده تا حالا به عمرش بعد الانم که ۶ صبه آن شده و در ضمن چت با دوست عزیزتر از جونش داره کامنت واسه توام میذاره بعد اونخت اگه من یه ذره میترسیدم میرفتم درس میخوندم.

خونسردی خوبه
کم ترسی خوبه
اینکه خونسردی یا برات اهمیت نداره که پاس بکنی یا نه یا مطمئنی پاس میکنی و خودت خبر نداری
مثلا من شب یکی از امتحانام که اصلا نخونده بودم نشستم تا صبح محاکمه کرباسچی رو دیدم
اصلا هم برام مهم نبود امتحان چی میشه

yakamoz پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:26 http://www.arxalix.blogsky.com

درود بر شما
من جایی که باید بترسم نمیترسم و بعصی وقتها بالعکس.
بدرود.

امیدوارم اون بالعکسش هم حل بشه
البته مقصود من از این جمله این نیست که بی ترس باشی و بری به جنگ دیو سه سر
که اون همون حماقتی هس که زاک گفت

khastgah پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:19

کاملا موافقم

سپاسگذارم

khastgah شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 http://hast.blogsky.com

اگه مخالف بودم با این نظر
تکلیف این سپاسگزاریتون چی می شد؟(این فعل احمقانه شد رو ندیده بگیر)

اگه جرات داری مخالفت کن تا ببینی چه بلایی سرت میاد :دی
چه گیر میدی تو!!
اگرم مخالف بودی بازم سپاسگذار میبودم!!!!! تا میزان فردینیت خونم رو ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد