آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

شاخص و خوشه و این روزها

نه که سرم درد بکنه واسه بحث و اینا

نه که حال و حوصله تفسیر رفتار خودم و همشهریام رو داشته باشم

و کلی نه که دیگه....

.

.

.

ولی هرکی برنامه شاخص رو که این شبها از شبکه سه داره پخش میشه رو ببینه و حرفهای رهبر فقید رو بشنوه، و بعدش طرفداران اون رو چه سبز و چه سرخ و چه قرمز ، ببینه؛ باید خیلی ...... باشه که فکر کنه اینایی که الان دارن فریاد عدالت خواهی و تظلم و دادگری سر میدن،به چیزی جز منافع و مطامع خودشون فکر میکنن.

حالا یکی خوش برو رو تر و خوش سر و زبون تره! ولی همشون سر و ته یه کرباسن.

این یکی هم فکر میکنه با نامه دادن و بیانیه صادر کردن میتونه گهی رو که بابابزرگش 30 سال پیش ریده، جمع و جور کنه!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
* چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:26

تایماز این کلمات بینزاکت چیه ن پسر؟؟ ... بذار هم ما میفهمیم هم عفت کلام حفظ میشه :دی

با نظرتم در بست موافقم... دعوا سر کی بخوره کی نخوره ست... بامزه ش اینجاست که حالا آقایون نماینده ها واسه اینکه جلو اون آقا که پدر بزرگش ... در بیان هی از این برنامه شاخص تمجید و تشکر میکنن.

به نظر من برنامه خیلی خوبیه
حداقل اگه یکم عقل تو کله ملت باشه میفهمه که اینا با چه اعتقاداتی اومدن و اینایی که الان دنباله رو راه اونا هستن هم دست کمی ازشون ندارن
تا عمامه و عبا هست اوضاع همینیه که هست

* پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:55

عزیزم من میدونم آقایون ۱۲ تا رنگ بیشتر بلد نیستن ولی راستش فرق سرخ و قرمز و نمیدونم :دی
میشه توضیحات بدی

به جای رسانه ای کردنش میرفتی اصلاحش میکردی خب
هواستم سبز و سفید و سرخ بنویسم اشتب شده :دی

ونوس پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:34

دو شب پیش که اعترافات تاجیک(استادمون) رو از تی وی شنیدم از هرچی مصاحبه و گزارش و برنامه وووووو....اینجور چیزا اوققم گرفته
یه چیزی مثل بغض گلوم گرفته
به اینا باید چی گفت

تا بوده همین بوده
خیلی سخته که تو این شرایط بتونی سرپا بمونی و جون و زندگیت رو پای اعتقادت بذاری
هیچی نمیشه گفت هیچی

ذهن چسبناک پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:39


ما که این برنامه رو ندیدیم
ولی در کمال هوشیاری و رعایت ادب .. خیلی چیزها در این عدالتشان

دکتر نمیدونم کامپیوتر من چش شده که کلا توی بلاگفا نمیتونم نظر بذارم
بهتر شدی؟ سرماخوردگیتو میگمااا

* پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:40

جسارتا واقعا فک کردم نظرت دو تا رنگ جداست بین قرمز و سرخ. در ضمن من جسارت نمیکنم رو نوشته های شما دست ببرم. اصلا نمیدونستم باید اونجا سفید باشه...
شاد زی...

خواهش میکنم جسارت نمندی قز؟!!!
بورا سیزین ازوزه گوره دی
یخ قصدیم آغ رنگیدی
سنده شاد یاشا دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد