آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ر و لو شن

...

انقلاب همانند یک طوفان است

قدرتمند و تماشایی و با عظمت

ولی معلوم نیست در پس طوفان رنگین کمانی زیبا باشد یا سیلی خانمان برانداز

...

نظرات 9 + ارسال نظر
خاستگاه جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:34

این یکی جدا
افاصات بی نقصی بود

بله
اینو دیشب یه آمریکایی آخرفیلم سقوط یک شاه توی bbc گفت

yakamoz جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:53 http://www.arxalix.blogsky.com

نصیب ما که سیلی خانمان برانداز بود!

و معلوم هم نیست این بار نصیبمان چه باشد
اگر اسمش انقلاب باشد

* یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:42

در پس هر ریسکی که میکنی معلوم نیست برد باشه یا باخت...
انقلاب هم یه ریسک بزرگه...
ریسک هم که از اسمش پیداست ... اونسرش ناپیداست.
در مورد اینیکی انقلابی نیست... انقلاب برخاسته از شوره و شور نشات گرفته از اعتقاد عمیق
اینجا تو اعتقاد به چی میبینی؟؟ ایمان؟؟؟ آزادی؟؟؟ استقلال؟؟؟ چی؟؟
هر وقت دلیلی برای شور پیدا بشه در پی اش انقلابیه که در پس اون هم .........

بله همونطور که توی پاسخ کامنت بالایی گفتم اگه بشه اسمشو انقلاب گذاشت
که از نظر من فعلا نمیشه

remedios یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:12

من که هر وقت صحنه هایی از طوفان ۳۰سال پیش رو می بینم حالت تهوع پیدا می کنم...

چرا اونوقت؟

سحر سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 http://sf22761.blogsky.com

اول رنگین کمونه
بعد میشه سیل خانمان برانداز
و اون رنگین کمان هرچند کوتاهه
پاداش کسانیه که تا آخرین قطره زیر بارون ایستادند...

من میترسم هیچ وقت رنگین کمونی نباشه و فقط سیاهی و تاریکی وسیل باشه
ممنون که سر زدید

ذهن چسبناک چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:44


اوهوم
در ضمن جمله های خیلی زیبایی هم بود

قابل شما رو نداشت
انگلیسین دیگه کارشون درسته

zaq چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:54 http://zaq.blogsky.com

حاضری ۲۹ بهمن بری تظاهرات؟!!

رفتیم حضرت آغا رو دیدیم جات خالی

کوروموزوم نا معلوم چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:47

خوب!

بله

ونوس یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 http://trytowrite.blogsky.com

این مساله برا مردم هیچوقت معلوم نیست
ولی برای رهبرانی که مدیران کارامدی داشته باشند....هست...اما نه همیشه
مرسی...جمله خوبی بود

خب چون معلوم نیست اینجوری میشه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد