آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قانون شماره ۹

هرقدر روابط عمومی بالاتری داشته باشی امکانات بیشتری خواهی داشت

هرقدر امکانات بیشتری داشته باشی قدرت چانه زنی بالاتری خواهی داشت

هرقدر قدرت چانه زنی بالاتری داشته باشی وجهه زیادتری خواهی داشت

هر قدر وجهه زیادی داشته باشی اعتماد به نفس بیشتری خواهی داشت

پس روابط عمومی بالاتر یعنی اعتماد به نفس بیشتر

پ.ن:البته برای نتیجه اعلام شده لازم نبود اینهمه آسمون ریسمون ببافم. ولی این سلسله مراتب رو به عینه تجربه کردم.

نظرات 8 + ارسال نظر
خاستگاه جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:56

و البته اعتماد به نفس بالاتر
روابط عمومی با کیفیت تری رو
نتیجه می دهد

بله موافقم گزاره دو آنگاهی هستش

yakamoz شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 http://www.arxalix.blogsky.com

فرمایشتونو قبول دارم چون من هم روابط عمومی ضعیفی دارم و با این صفت دردسرهای زیادی متوجهم میشه.

بهت نمیاد روابط عمومی ضعیفی داشته باشی همشهری
شکسته بندی میکنی!!!

* شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:35

بلی
و برعکسش

ایضا قبول داریم فرمایش شمارو عزیز دل خودمان

ونوس یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 http://trytowrite.blogsky.com

همیشه انزوا آدمو از دیگران دور می‌کنه و اعتماد به نفس برگشتش رو ازش می‌گیره و یا به شدت کم می‌کنه
درسته

وااااااااااااااای چه حالی میده امروز همه تاییدم کردن

ذهن چسبناک یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:35


اعتماد به نفس بیشتر هم یعنی کلی چیزای دیگه + همین روابط عمومیه بالاتر
حالا قضیه ی تخس شدن من چیه تایماز
با این جمله به رگبار بستی ما را

راستش یه هفته ای اصلن نتونستم برات کامنت بذارم اون کامنت رو بار اولی که نوشتم و نشد بفرستم یه جایی کپی کردم و بعد یه هفته فرستادم
الان دیگه از موضوعیت افتاده :دی

مریم دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:04 http://marzel2007.blogfa.com/

منم روابط عمومیم ضعیفه
ولی اعتماد به نفسم بالاس!!

خب البته هر قانونی استثناهایی هم داره

remedios سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:18

من روابط عمومیم فقط محدود به پسرا می شه پس اعتماد به نفسم هم فقط به همونا محدود می شه

خیلی خوبه
کسی که در برابر جنس مخالف اعتماد به نفس داشته باشه کلا اعتماد به نفسش بالا هست

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:43 http://xxxy.blogsky.com

ممم خوب تقریبا موافقم البته گاهیم نه چون اعتماد به نفس خیلی بالا گاهی باعث میشه آدم خودشو خیلی بالاتر از یه سریا ببینه بعد بهشون محل نمیده پسروباط عمومیشم بد میشه.

این فکر یکمی فانتزی بودااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد