آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

حسن ختام

سال 88 داره تموم میشه و من برگشتم و دارم به تمام روزهایی که گذروندم فکر میکنم.

دارم به این فکر میکنم که پارسال توی همچین شرایطی روابط خصوصیم چطور بود و الان به کجا رسیدم! به این فکر میکنم که پارسال این موقع چی ها داشتم و الان چی ها ندارم و برعکس

و با قراردادن همه اینها در کنار هم به این نتیجه میرسم که سال 88 بهترین سال ایام جوانی من بوده. هم به لحاظ زندگی خصوصی و عاطفی و هم به لحاظ مالی و موقعیت شغلی من یک روند رو به جلو رو داشتم و از این بابت خدا رو شاکرم و بعد از خدا باید از اولدوز عزیزم تشکر کنم که فقط و فقط منو همراهی کرده و با همه چیزم ساخته!

امیدوارم سال 89 برای من و اولدوز و همه دوستان دور و نزدیکی که میشناسم سالی سرشار از عشق و سربلندی و پیروزی و پول باشه!

.

.

.

سال نوی همه تون مبارک دوستان عزیز ندیده ام!!

.

.

.

نظرات 4 + ارسال نظر
مسلم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 http://nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق بفرمان

حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

الللللللللللاااااااااااااااااااهممممممممممممم صل علی مخمممممممممممممممممممممممممممممد وآل محممممممممممممممممممممممد

کوروموزوم نا معلوم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 23:13

انیدوارم سال جدیدم برای تو و اولدوز به همین خوبی باشه
عیدتون مبارک

تنکس الات

khastgah دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:35

سال 89 براتون بهتر از 88 باشه

عطف به بالا

remedios دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:59

سال نوت مبارک تایماز...خیلی وقته دروازه قران نرفتم...سس تند هم فقط به خاطر تو!با اینکه زیاد عادت ندارم...
عید به من زیاد خوش نمیگذره امیدوارم به تو خوش بگذره...

چیزی نمیتونم بگم جز اینکه سعی کن خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد