آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ببار ای ابر بهار

این روزها بارون طراوت فوق العاده ای به شهر و کوه و دشت و دمن اطراف من داده

واقعا لذت بخشه که هر صبح بیدار بشی و گلهای خیس خورده حیاط رو ببینی و وقتی میری سر کار از دیدن کوههای سرسبز و طبیعت بکر اون ذوق کنی

امروز اما عصری که داشتم میرفتم خونه، بعد از جدا شدن از اولدوز خانوم با باران وحشتناکی روبرو شدیم. مقدار اندکی زیر باران با مردم شهر رفتیم بعد دیدیم نه خیر اینجوری نمیشه! حسابی خیس میشیم اگه بخوایم با همه مردم شهر زیر باران بریم.

اینه که سوار تاکسی شدیم و هنوز چند دقیقه نگذشته بود که بارون تبدیل به تگرگ شد و ما از اینکه به پیشنهاد مرحوم سپهری عمل نکردیم خوشحال شدیم

 

الان باید بریم از اولدوز خانوم بپرسیم ببینیم ایشون با چندتا از مردم شهر زیر باران رفته اند و چقدر؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:22 http://www.sargardon.blogsky.com

سلام
نوشته های زیبایی داری...خوندنی و جذاب.

سپاس
بقیه از ایشون یاد بگیرن که نخونده ما رو تایید فرمودن

VpnServ سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:39 http://www.2.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

بله

remedios چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:36

خوشبحال این اولدوز خانم شما انگار راستی راستی به قول مامانم عاشق روح عریانش هستید...بقیه اش را خودتان می دانید دیگر...

جواب نداره خودش میدونه

khastgah پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:02

خوب نتیجه ؟؟؟؟؟
چند نفر شدند


بعضی موقع ها آدم خوبه فقط به پیشنهاد عقلش عمل کنه.


الدور خانم نیامدید این کلبه حقیر تایماز رو رونق بدید ها:)

چی چندنفرشدند؟
از خودش بپرس
البته منظورمن از ادای این جمله طنز بستن به کلمه همه بود
اینکه ما نتونستیم با همه بریم
شما چی و .... اینجوری
و اللا اولدوز خانوم فقط با من میرن. منم فقط با اولدوز خانوم میرم

* پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:08

خاستگاه عزیزم من اومدمااا شما نبودی ;)

شما خوش اومدی قدم رو چشم ما گذاشتی
قز من داریخیرام ایندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد