آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

باران و روسیه و ارومیه و حیاط خونه مون

بارون هر روزه ای که چند هفته ای هست شاهدش هستیم همه رو ذوق زده کرده. شهر پاک و تمیز، هوای دلچسب بهاری و چهره های خندان مردم بالای شهر خیلی مایه تفریح و ذوق من شده!

حالا از همه اینا که بگذریم بارش خیلی خوب بارون باعث پرشدن پشت سدها و از همه مهمتر پرشدن آب دریاچه ارومیه شده که دیشب اخبار میگفت آب دریا یه نیم متری بالا اومده

ولی از همه جالبتر حرفی بود که من امروز شنیدم و اونهم این بود که یه عده ای میگن بارش این بارون کار روسهاست و ایران با روسیه متحد شدن تا بارون بباره!!!!

حالا اینکه این حرف چقدر صحت داره و اینا من نمیدونم! راستش تو این دوره زمونه آدم اینقدر چیزای عجیب غریب میبینه که مجبور میشه از شنیدن حرفهای عجیب غریب تعجب نکنه

البته بنده شنیدم که یه تکنولوژی خوش اسمی هست که باعث ایجاد سیل و زلزله و بارون میشه ولی نمیدونم اینهمه چه ربطی به دریاچه ارومیه و روسیه و ... داره!

آخه میگن روسها به خاطر این دریاچه دارن بارون درست میکنن!!

به هر حال انگیزه هرچی که باشه فعلا مردم و کشاورزا و دریاچه ارومیه از این قضیه شاد شادن

خدا آخر عاقبت همه مونو ختم به خیر کنه

الان که رفتم حیاط دیدم بارون و گلها یه منظره بدیع خلق کردن که سر ذوق اومدم و چندتا عکس گرفتم که در ذیل ایفاد میگردد

نظرات 4 + ارسال نظر
* دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:40

آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی

خوشحالم که آبش بالا اومده...

khastgah دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:48

روساااااااااااااااااااااااااا
چه گل های خوبی
شادن

حالا اینوری ها رو ندیدی

remedios شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:04

وای که دلم چقدرررر برف و بارون می خواد....

ما که فعلا از بارون سیراب سیرابیم

ونوس یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23

گلاش خیلی قشنگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد